Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@21:36:03 GMT

واقعیت‌های روز جامعه نباید سانسور شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۸۰۰۰

واقعیت‌های روز جامعه نباید سانسور شود

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان یک اولویت در دستورکار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد، گفت: در گزارش نهادهای متولی امور فرهنگی و اجتماعی، واقعیت های روز جامعه به هیچ عنوان نباید سانسور شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار رئیس سازمان نظام رواشناسی و مشاوره کشور و اعضای شورای استانی این سازمان که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: تهیه طرح جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت مراکز علمی در دستورکار قرار دارد تا از این طریق، وظیفه هر یک از دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این آمادگی وجود دارد که هم در حوزه آسیب های اجتماعی و هم در حوزه اقتصاد مقاومتی و الگوی مثلث توسعه اقتصادی‌فرهنگی زمینه مشارکت سازمان نظام رواشناسی و مشاوره را فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه توجه به سیاست های پیشگیرانه از بروز معضلات اجتماعی در آینده جلوگیری خواهد کرد، گفت: سازمان نظام رواشناسی به عنوان متولی سلامت روانی جامعه باید آسیب های اجتماعی زیر پوست شهر را عریان کند تا خانواده ها با آسیب هایی که نسل جوان را تهدید می کند، آشنا شوند. 

وی ادامه داد: در گزارش نهادهای متولی امور فرهنگی و اجتماعی، واقعیت های روز جامعه به هیچ عنوان نباید سانسور شود چرا که در غیر اینصورت مشکلات اصلی جامعه مورد غفلت واقع خواهد شد. 

استاندار خراسان رضوی با پیشنهاد رئیس سازمان نظام رواشناسی و مشاوره برای حضور در جلسات شورای اداری و شورای اجتماعی استان موافقت کرد و گفت: به دنبال این هستیم که از نظرات کارشناسی دانشگاه ها و نهادهای علمی در پیشبرد فعالیت های اجرایی استفاده کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی و رواشناسی کشور هم در این جلسه گفت: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مرجعیت صدور مجوز برای فعالیت های رواشناسی و مقابله با آسیب های اجتماعی با سازمان نظام رواشناسی است و این موضوع باید در جامعه نهادینه سازی شود. 

محمد حاتمی افزود: در مجموع 2500 نفر در خراسان رضوی عضو سازمان نظام رواشناسی و مشاوره هستند و به همین تعداد دانشجو یا فارغ التحصیل هم در شرف عضویت قرار دارند. 

وی‌خطاب به استاندار خراسان‌رضوی گفت: شما از چهر‌ه‌های ارزشی به شمار می‌روید که در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این مرز و بوم زحمات زیادی کشیدید و دارای افق دید بسیار بلندی هستید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آسیب های اجتماعی اعضای شورای جامعه دانشجو مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت پذیری و دلسوزی تمامی دست اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها، احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

کد خبر 6086396 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه