Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با بیان اینکه خود را برای بهترین نمایش در رقابت‌های انتخابی آماده کرده بود، گفت: از عملکردم مقابل یزدانی راضی نیستم.

کامران قاسمپور در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست مقابل حسن یزدانی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: از خودم راضی نیستم چرا که شکست خوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زحمت زیادی کشیده بودم و به خوبی آماده این مبارزه شده بودم اما حریف هم مثل من زحمت کشیده بود و با آمادگی بالا در این مبارزه کشتی گرفت.

دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان و طلای بزرگسالان آسیا افزود: قطعاً انگیزه‌ام را نه تنها از دست نمی‌دهم و با توان بیشتر باز هم به تمریناتم ادامه می‌دهم تا به اهدافی که دارم برسم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تکرار این شکست آیا برنامه‌ای برای شکست حسن یزدانی در رویدادهای پیش رو دارد یا خیر، گفت: کشتی یک جنگ است و هر کس که از کوچک‌ترین فرصت‌ها و موقعیت‌ها استفاده کند به پیروزی می‌رسد. من خیلی زحمت کشیدم و تمریناتم را با همه توان پشت سر گذاشتم تا در این مبارزه پیروز شوم اما برخی اشتباهات باعث شد به هدفم نرسم.

قاسمپور افزود: حسن یزدانی هم کشتی‌گیر بسیار خوب و زرنگی است که از موقعیت‌ها در طول مبارزه به خوبی استفاده می‌کند، در این مبارزه هم بهتر بود و از فرصت‌هایی که پیش آمد به بهترین شکل استفاده کرد و امتیاز گرفت. من هم تلاش زیادی داشتم و سعی کردم امتیازات از دست رفته را جبران کنم و حتی موفق به گرفتن امتیاز هم شدم اما در نهایت شکست خوردم.

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور حسن یزدانی در این وزن آیا به کشتی در وزن دیگر فکر کرده یا خیر، گفت: نه به این موضوع فکر نکرده‌ام و قصدی هم برای تغییر وزن ندارم. به تمریناتم ادامه می‌دهم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کامران قاسمپور حسن یزدانی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد كشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!

به گزارش "ورزش سه"، به جز ناکامی دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا و عدم حضور او در المپیک یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث تعجب همگان شد عملکرد فوق العاده ضعیف یکی دیگر از اسطوره‌های کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس بود.

کاکس با دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در رقابت‌های انتخابی کشتی آمریکا برای رسیدن به پاریس حتی نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند و ناکام بزرگ این مسابقات لقب گرفت. او بعد از این ناکامی نیز به شکل رسمی از دنیای کشتی خداحافظی کرد تا پایان غم انگیزی برایش رقم بخورد.

جیدن کاکس در سال‌های اخیر رقیب اصلی ستاره کشتی ایران یعنی کامران قاسم‌پور بود و در دو فینال مسابقات جهانی نیز برابر این ایرانی شکست خورد. در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: "ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن."

دیگر خبرها

  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!