Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@10:47:25 GMT

قیمت خرید و مصرف دارو در داروخانه‌ها مشخص است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۹۸۱۱

شهرام شعیبی در گفت‌وگو با فارس در خصوص موضوع ثبت شده با عنوان « اجحاف داروخانه‌ها در حق بیماران» گفت: عرضه خدمات دارویی در داروخانه‌ها بر اساس ضوابط، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی این سازمان بوده و با هرگونه عدم رعایت موارد ابلاغی برخورد خواهد شد.

وی افزود: درخصوص ارائه و فروش دارو در داروخانه‌ها نیز، قیمت خرید و مصرف کننده دارو در داروخانه تعریف شده و هزینه خدمات دارویی ارائه شده براساس تعرفه‌های معین ابلاغ می‌شود که داروخانه‌ها ملزم به اجرای آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از این روند تعریف شده، شکایت خود را به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی محل اقامت اطلاع رسانی کرده تا در زمان مناسب به آن رسیدگی شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این پس بیماران اوتیسم استان می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های منتخب به شرح ذیل، از خدمات دارویی مرتبط با بیماری خود مطابق با لیست مورد تأیید انجمن اوتیسم استان هرمزگان بهره‌مند گردند:

۱- داروخانه زیباشهر بندرعباس (دکتر غفار حیدری)

۲- داروخانه شفا میناب (خانم دکتر رؤیا غضنفریان)

۳- داروخانه دکتر شاهمرادی بندرلنگه

۴- داروخانه دکتر حیدری قشم

۵- داروخانه دکتر شرفایی بستک

کد خبر 6083589

دیگر خبرها

  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها
  • داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم