Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شبی با شهید مدافع حرم علی آقایی با حضور مردم شهید پرور اردبیل در مهدیه این شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، شب دوشنبه مراسم شبی با شهید مدافع حرم علی آقایی با حضور  خانواده های معزز شهدا، ایثارگران دوران دفاع مقدس، مقامات استانی و نظامی و مردم شهید پرور اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش نماهنگ در مورد شهید مدافع حرم علی آقایی، اجرای سرود های مدافعان حرم، سخنرانی حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) و مداحی از جمله برنامه های این شب شهدایی و وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی در مهدیه اردبیل بود.

امروز همزمان با ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی به اردبیل، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خلخال و  یک پیکر مطهر شهید گمنام دوران مقدس نیز در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر پس از برگزاری مراسم با شکوه، تشییع و به خاک سپرده شدند.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی نیز ساعت 9 صبح روز دوشنبه از مقابل مصلی اردبیل به سمت آرامستان غریبان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ج

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم وداع با پیکر شهید حاج محمد (جمعلی) کیانی از فرماندهان و سرداران جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس امشب در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید در فرادنبه

حسین میرزایی افزود: آیین تشیع پیکر این رزمنده نیز فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین، ساعت ۹  صبح از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(سلام الله علیها) شهرکرد برگزار و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است: محمد (جمعلی) کیانی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

 در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

 جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دریافت نمود.

فعالیت به عنوان مشاور سابق استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران از دیگر سوابق وی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی