Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@12:35:39 GMT

روزهای گرمتر در انتظار چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۰۴۵۲

روزهای گرمتر در انتظار چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق پیش بینی های انجام شده هوای استان در روزهای پیش رو ۲ درجه گرمتر می شود.

«مهرداد قطره سامانی» امروز (دوشنبه ۱۰ تیرماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طبق پیش بینی های انجام شده توسط کارشناسان هواشناسی دمای هوای استان در روزهای پیش رو ۲ درجه گرمتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری به دمای هوای برخی از شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: در روزهای گذشته دمای هوا در شهرستان لردگان ۳۹ درجه و در شهرستان شهرکرد به ۳۴ درجه رسیده که این دما در روزهای آینده افزایش پیدا می کند.

 

وی دمای هوای شهرکرد در صبح روز یکشنبه را ۱۲ درجه اعلام کرد که خنک ترین استان در کشور گزارش شده است.

 

قطره سامانی از ورود گردو غبار به استان خبر داد و گفت: این گردو غبار در روزهای آینده و به ویژه در بعدازظهرها هوای استان را ناسالم می کند.

 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه هیچ فعالیت بارش زا در استان پیش بینی نمی شود گفت: طبق گزارش های دریافتی از نقشه های ماهواره ای تاکنون هیچ فعالیت بارش زا در سطح استان مشاهده نشده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه قوه قضائیه آمریکا امام صادق ع نماز جمعه دهه کرامت بیرجند تشییع شهدای گمنام شهید بهشتی فصل تابستان سازمان هواشناسی گرمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار تا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد که در برخی نواحی شدید است و رگبار و رعد و برق و تگرگ در این مدت دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: از چهارشنبه تا اوایل هفته پیش رو جوی پایدار در استان خواهیم داشت.
وی گفت: دریا هم تا چهارشنبه فعالیت‌های دریایی با احتیاط مناسب است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته اسب وونی تالش با دمای ۹ درجه سلسیوس و رودبار با دمای ۳۳ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس گفت: هم اکنون دمای رشت مرکز استان هم ۲۱ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۴ درصد است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • هوا گرمتر می‌شود
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی