Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، نگرانی از سواستفاده هایی از این دست باعث شده تا فیس بوک از برنامه های خود برای مقابله با نشر اخبار جعلی در مورد سرشماری سال ۲۰۲۰ آمریکا در این شبکه اجتماعی خبر بدهد. این در حالی است که تا پیش از این عمده نگرانی مدیران فیس بوک مربوط به تخریب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و دیگر کشورها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیس بوک اعلام کرده که گروهی را مامور مقابله با انتشار اخبار جعلی در مورد سرشماری آماری سال ۲۰۲۰ در این شبکه اجتماعی کرده و آنها تلاش خواهند کرد ضمن تشویق مردم به مشارکت در این سرشماری جلوی انتشار اخبار دروغین را هم بگیرند.

فیس بوک افزوده که برای کاهش مشکلات در این زمینه از هوش مصنوعی نیز کمک می گیرد. تمرکز بر روی این موضوع مسائل مختلفی را در بر می گیرد که رعایت حقوق رای دهندگان، ارائه آموزش های شهروندی و غیره از جمله آن است. همچنین قرار است با مطالب مروج ملی گرایی افراطی و افکار جدایی طلبانه نیز برخورد شود.

فیس بوک وعده داده با افرادی که مطالب نفرت پراکن را به خصوص در انتقاد شدید از دولت آمریکا در این شبکه اجتماعی منتشر کنند، نیز برخورد می کند. علت این اقدام ایجاد جوی آرام و مناسب برای برگزاری سرشماری ۲۰۲۰ اعلام شده است.

کد خبر 4654743

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک اخبار جعلی سرشماری حیات وحش ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان نوشت: ‌سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

 

دیگر خبرها

  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی