Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@00:24:25 GMT

انفجار شهر کابل/ چند کودک در بین کشته‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۱۸۶۸

انفجار شهر کابل/ چند کودک در بین کشته‌ها

در اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر کابل نزدیک به ۱۵۸ نفر کشته و زخمی شدند. در بین کشته شده ها چند کودک نیز دیده می شود

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بی بی سی، در اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر کابل نزدیک به 158 نفر کشته و زخمی شدند. در بین کشته شده ها چند کودک نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصرت رحیمی سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که انفجار حوالی ساعت ۰۸:۵۰ دقیقه صبح امروز در نزدیکی برج گلبهار در حوزه شانزدهم رخ داده است. او گفته است که نخست یک خودرو بمب گذرای شده منفجر و بعد از آن چند مهاجم انتحاری داخل یک ساختمان شده اند.

 

سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرده که تاکنون ۶۵ زخمی به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که ۹ کودک در میان آنان است.

 

به گفته شاهدان عینی در نزدیکی محل انفجار، استادیوم فدراسیون فوتبال افغانستان، کریکت و شماری از ساختمانهای دولتی قرار دارد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه بیرجند تشییع شهدای گمنام مسجد خبرگزاری شبستان نماز جمعه قوه قضائیه روزنامه ها انفجار کابل انفجار در کابل کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان

عبدالرشید اقبال رییس دانشگاه پولی تخنیک کابل در برنامه کارزار نهال‌شانی گفته است ما در نظر داریم که در اخیر ماه سپتامبر ۲۰۲۴ کنفرانس بین‌المللی آب را در پوهنتون پولی تخنیک کابل تدویر نماییم و این اولین کنفرانس بین‌المللی آب در کابل خواهد بود.

هم‌زمان صدراعظم عثمانی معین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری طالبان گفته است که افغانستان در حال حاضر در بخش‌های تغییر اقلیم، مهار آب و انکشاف جنگلات، به کمک‌های جهانی نیاز دارد.

او از سازمان‌های بین‌المللی و اتحادیه اروپا خواست تا افغانستان را در راستای جلوگیری از آسیب‌های تغییر اقلیم یاری رسانند.

در این برنامه رییس یوناما و کاردار نمایندگی اتحادیه اروپا نیز حضور داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در کابل
  • سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • کاردار پاکستان: سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • سفر معاون راه آهن روسیه به کابل
  • معاون اداره راه‌آهن روسیه وارد کابل شد
  • توافق تجاری افغانستان و پاکستان
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • انفجار مین در سردشت دو زخمی برجای گذاشت
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان