Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@19:44:44 GMT

ضرورت رعایت الگوی مصرف در ساعات پیک مصرف برق

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۲۲۷۳

ضرورت رعایت الگوی مصرف در ساعات پیک مصرف برق

رویداد۲۴ محمدرضا پورمحمدی در بازدید از دیسپاچینگ شمال غرب کشور و نیروگاه برق در تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان صنعت برق در استان بر ضرورت بروزرسانی سیستم و تکنولوژی تولید برق، تاکید کرد و گفت: نیاز مردم و واحد‌های تولیدی و صنعتی به برق، موضوعی انکارناپذیر است و مدیریت ارشد استان از هیچ تلاش و حمایتی در زمینه افزایش تولید برق در استان و بروزرسانی امکانات موجود در این حوزه مضایقه نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی وضعیت برق تولیدی در استان را قابل قبول، ارزیابی کرد و ادامه داد: تامین انرژی برق در روز‌های گرم تابستان و در روز‌های پیک مصرف؛ یکی از دغدغه‌های همیشگی مسئولان بوده است و در حال حاضر با تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تبریز و استان، وضعیت تولید برق در استان و منطقه در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکل جدی در زمینه تولید برق برای هم استانی‌های عزیز نداریم تصریح کرد: متاسفانه در برخی روز‌های گرم تابستان و در برخی روزها، فاصله بین تولید و مصرف برق در استان افزایش می‌یابد که بر همین اساس، تغییر شیفت و ساعت کاری ادارات در استان اجرایی شد.

استاندار آذربایجان شرقی، هدف از تغییر شیفت کاری ادارت و واحد‌های صنعتی و تولیدی استان را تامین کمبود برق تولیدی در استان اعلام کرد و گفت: بر اساس گزارش مسئولان امر، تغییر ساعت کاری ادارات، تاثیر بسیار مناسبی برروند کاهشی مصرف برق و رعایت الگوی مصرف داشته است.

وی خواستار توجه مردم به صرفه جویی در استفاده از حمل‌های انرژی و بخصوص صنعت شد و بی توجهی و زیاده روی در استفاده از برق را مصداق بی انصافی در حق هم استانی‌ها دانست. منبع: برنا برچسب ها: رویداد24 ، اصلاح الگوی مصرف ، الگوی مصرف برق ، مصرف بهینه برق ، استاندار آذربایجان شرقی ، انرژی برق ، اصلاح الگوی مصرف در ایران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اصلاح الگوی مصرف الگوی مصرف برق مصرف بهینه برق استاندار آذربایجان شرقی انرژی برق اصلاح الگوی مصرف در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان