Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ​​​​​​​کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی خطاب به کاربران به منظور جلوگیری از خاموش شدن گوشی به علت شارژ کم باتری، راهکاری ارائه داده‌اند.
یکی از بزرگترین کابوس‌های کاربران گوشی‌های هوشمند این روزها خاموش شدن ناگهانی موبایل به هنگام کم بودن شارژ آن است. گوشی‌های هوشمند برخلاف پیشرفت و تکاملی که در عرصه‌های دوربین، پردازنده و صفحه نمایش داشته‌اند، همچنان بزرگترین نقطه ضعف شأن باتری‌های به کاررفته در آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، کارشناسان در مورد جلوگیری از خاموش شدن گوشی‌های هوشمند به هنگامی که شارژ آن بسیار کمتر از حد کافی و لازم برای روشن ماندن است، راهکار بسیار کاربردی و ساده‌ای را به کاربران پیشنهاد و توصیه کرده‌اند تا از شرایط سختی که ممکن است برای آنها با خاموش شدن موبایل به وجود بیاید، جلوگیری کنند.

به عقیده آنها، بهترین راهکار و نخستین کاری که لازم است کاربران در این وضعیت انجام دهند، بستن تمامی اپلیکیشن‌های باز و فعال در پشت زمینه و روشن کردن حالت پرواز (flight mode ) است.
روشن و فعال سازی حالت پرواز (flight mode) سیم کارت را از کار می‌اندازد و از آنجاکه روشن بودن سیم کارت و آنتن دهی گوشی شارژ نسبتاً زیادی را از باتری گوشی می‌گیرد، این کار می‌تواند به میزان قابل توجهی مصرف شارژ باتری را کاهش دهد و مدت زمان روشن ماندن موبایل را افزایش دهد.

البته کاربران باید توجه داشته باشند که قبل از این کار، تمامی اتصالات گوشی خود اعم از وای فای، اینترنت همراه (دیتا)، بلوتوث، NFC گوشی را خاموش کرده باشند و نور صفحه را نیز به کم نور ترین حالت ممکن رسانده باشند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تلفن همراه شارژر گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی از پوستر فیلم سینمایی «مست عشق» که در نوبت اکران قرار داشت، رونمایی شده. محصول مشترک ایران و ترکیه که سال‌هاست درگیر حواش متعددی شده و هنوز نمی‌دانیم بالاخره در چه تاریخی اکرانش آغاز خواهد شد.

حالا و با داغ شدن اخبار مرتبط با آخرین ساخته حسن فتحی، پوستر این فیلم به مذاق مخاطبان خوش نیامده و دستمایه طنز کاربران شده که در ادامه چند مورد را مرور خواهیم کرد.

و، اما واکنش کاربران:

پراگ: انگار با پیکسارت درستش کردی:|

رجینا: ترم یک گرافیک بودم. پوستر‌هایی که برای روز ژوژمان تحویل دادم به مراتب از این حرفه‌ای‌تر بود. این چیه؟

ملیکا: منِ ۱۷ساله وقتی می‌خواستم بهترین پوستر هنرستانمون رو بزنم و توی جشنواره شرکت کنم.

غزل: تو رو خدا یکی بهم بگه شوخیه و این واقعا پوستر رسمیشون نیست.

نوید: وقتی پول عکاست رو ندادی و عکسات رو تحویل نمی‌ده و مجبوری اسکرین‌شات بگیری از فیلم.

پستچی: گرافیست‌ها می‌تونن با تقریب زیادی تایید کنن که این پوستر دقیقا شب قبل از انتشار طراحی شده.

فریما: مثل این که باید به طراحی پوستر برگردم. اینجوری نمی‌شه.

شی: من فکر می‌کردم پارسا پیروزفر تو همه‌ی زوایا خوشگله تا این زاویه‌ش رو دیدم. مرسی طراح.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • شارژ مجدد باتری پهپادها در حین پرواز / طول عمر پهپادها با سلول‌های خورشیدی پروسکایت
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود