Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ابراهیم محمود زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای منزلت و افزایش خرسندسازی بازنشستگان محترم  نیروهای مسلح، به ۲۰۰ هزار نفربازنشسته وام قرض الحسنه با کارمزد سه درصد در طول سال ۹۸ از طریق سازمان بازنشستگی پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: پرداخت این وام به صورت غیرحضوری و ثبت نام از طریق اینترنت بوده و واجدین شرایط دریافت وام بایستی حداقل دوسال از بازنشستگی آنها گذشته، حقوق زیر چهار میلیون و توانایی بازپرداخت اقساط را داشته و تاکنون از این نوع وام استفاده نکرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خاطرنشان ساخت: بازنشستگان از طریق پیامک  سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح(سابا) از ساز و کار نحوه پرداخت مطلع خواهند شد و ضرورتی به مراجعه حضوری نبوده و این عزیزان می‌توانند با عضویت در کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir  اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازنشستگان بازنشستگان نیروهای مسلح وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از آغاز اردیبهشت ماه و اعلام رسمی سازمان تاکسیرانی، تغییر نمی‌کند گفت: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است و این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی درخصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir