Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ هر کیلوگرم مرغ کامل تازه بسته بندی شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار به قیمت 11500 تومان عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، به موجب این نرخنامه، قیمت اجزاء و قطعات مرغ نیز اعلام شده است که به موجب آن، هر کیلوگرم بازوی کبابی در میادین میوه و تره بار 15800 تومان، بال کبابی 16600 تومان، پاچینی 10 عددی 18600 تومان و جوجه چینی (شنیسل فیله) 25600 تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش حاکی است، هر کیلوگرم جوجه کباب با استخوان 19600 تومان، جوجه کباب بی استخوان 27 هزار تومان، ران مرغ 17800 تومان، سینه مرغ 19500 تومان، ساق مرغ 21200 تومان، سینه مرغ سوخاری 18600 تومان و شنیسل بدون آرد 24550 تومان در میادین میوه و تره بار نرخ گذاری شده است.
گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ در میادین میوه و تره بار 26900 تومان، مرغ کنتاکی 18600 تومان، مغز ران مرغ 20800 تومان و گردن مرغ 5300 تومان است، ضمن اینکه هر بسته 400 گرمی سنگدان مرغ 5 هزار تومان، دل مرغ 5250 تومان، جگر مرغ 2900 تومان و پای مرغ 4750 تومان در میادین فروخته می‌شود. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرغ تازه میادین میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت