Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:12:31 GMT

۲۲ هزار تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۳۳۵۲

۲۲ هزار تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد جعفری اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون ۹۵ درصد از مطالبات کلزاکاران مازندرانی پرداخت شد و کشاورزانی که تا ۴ تیر ماه محصول خود را تحویل مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ دادند مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با بیان این مطلب گفت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا در سالجاری تاکنون بیش از ۲۲ هزار و ۶۳۲ تن کلزا به ارزش ۷۳۵ میلیارد و۲۸۰ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده کشاورزانی که تا ۴ تیر ماه کلزای خود را به مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ تحویل دادند، مطالبات آنها به مبلغ ۶۹۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبات سایر کلزاکاران نیز بزودی پرداخت شود.

دکتر جعفری در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.

کد خبر 4655024

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جعفری شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشت کلزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان