Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولاس پپه برای مدت ها گزینه مد نظر بایرن مونیخ برای تقویت فاز هجومی بود اما دیگر نیست.

طرفداری - نیکولاس پپه وینگر 23 ساله ساح عاجی باشگاه لیل فرانسه، یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته لوشامپیونه بود و موفق شد 22 گل برای تیمش به ثمر برساند و 11 بار هم پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کند. مسئولان فنی بایرن مونیخ مدت ها این وینگر چپ پا را زیر نظر داشتند و نزدیک ترین باشگاه به جذب او بودند و حتی سرمربی و رئیس باشگاه لیل در مصاحبه های خود می گفتند تیمی که نیکولاس پپه در آینده به آن می پیوندد پیراهن قرمز بر تن می کند و در لیگ قهرمانان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی و جدی تر شدن بحث ها، کم کم علاقه بایرن مونیخ به نیکولاس پپه فروکش کرد، به گونه ای که اکنون او دیگر در لیست خرید قهرمان بوندس لیگا حضور ندارد. کیکر در گزارشی دلیل منصرف شدن مسئولان بایرن مونیخ از جذب پپه را ناکارآمدی این بازیکن در فضاهای بسته و کوچک عنوان کرده است. در این گزارش آمده که در ارزیابی ها استعدادیاب های بایرن مونیخ به این نتیجه رسیده اند که پپه در 1/3 دفاعی حریف برای خلق موقعیت گلزنی و حتی زدن گل به فضای بسیار زیادی احتیاج دارد، فضاهایی که در بازی های تعیین کننده لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارند و آنجا بازیکنانی از نوع دیگر می توانند تفاوت ها را رقم بزنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-3 بایرن مونیخ)

گل زیبای توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-3 بایرن مونیخ)

دیگر خبرها

  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • نیکولاس جکسون و از دست دادن موقعیت های بسیار خوب گلزنی مقابل منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس / فیلم
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • گل یورب فرتسن به بایرن مونیخ (اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ)
  • گل دوم توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-5 بایرن مونیخ)
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)
  • گل زیبای توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-3 بایرن مونیخ)
  • گل لئون گورتسکا به اونیون برلین (اونیون برلین 0-1 بایرن مونیخ)