Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز دوشنبه در جلسه دبیران شعبه‌ها و دفاتر فرعی احزاب سیاسی استان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، افزود: احزاب و گروه های سیاسی برای برگزاری انتخابات شکوهمند و سالم اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: قومیتی کردن انتخابات جزء دسیسه ها و توطئه های دشمنان است و با هوشیاری در مقابل با این قبیل توطئه ها برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی خانه احزاب در آذربایجان غربی اظهار داشت: با پیگیری های انجام گرفته و مشارکت دبیران استانی احزاب و گروه های سیاسی، خانه احزاب استان که محلی برای پشتیبانی و توسعه فعالیت های حزبی به شمار می‌رود، راه اندازی شده است.

وی افزود: خانه احزاب محلی برای پشتیبانی از احزاب مستقر در استان است و می‌تواند نقش برجسته ای در ارتقای مشارکت و توسعه فرهنگ حزبی در استان ایفا کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: به طور قطع خواست و دغدغه همه مسئولان، احزاب و گروه های سیاسی، برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم است.

محمود اردبیلی افزود: با حفظ و ارتقای وحدت، همدلی و انسجام ملی به طور قطع مشارکت مردم در انتخابات پررنگ‌تر می‌شود.

وی همچنین از احزاب متقاضی تاسیس شعبه و دفتر فرعی در آذربایجان غربی خواست نسبت به تکمیل پرونده‌های تاسیس و راه اندازی در استان اقدام کنند.

در ادامه این جلسه دبیران استانی احزاب دیدگاه‌ها و نظرهای خود را در خصوص موانع توسعه فعالیت های حزبی و همچنین راهکارهای برگزاری پرشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

بر اساس احکام صادره از سوی استاندار آذربایجان غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان «رییس ستاد انتخابات استان»، رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار به عنوان «مسئول کمیته پشتیبانی»، عباس حسن خانی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان «مسئول کمیته امنیتی»، مصطفوی مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری به عنوان «مسئول کمیته فناوری اطلاعات»، باقری مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری به عنوان «مسئول کمیته اطلاع رسانی»، میرزایی مدیرکل حراست استانداری به عنوان «مسئول کمیته حراست و استعلامات»، شجاعی مشاور امور حقوقی استاندار به عنوان «مسئول کمیته حقوقی»، اردبیلی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان «دبیر ستاد انتخابات» و حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان «عضو ستاد انتخابات استان» منصوب شده‌اند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

۹۹۱۸/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی آذربایجان غربی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد، گزارشی از مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ارائه شد.


این جلسه به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان از قبیل شرکت میعاد سرام سپهر ایساتیس و شرکت تعاونی تولیدی نرگس پلیمر میبد باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند