Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛ رسول خوش‌بین گفت: قدرالسهم بن کارت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی از طریق خودپرداز‌های بانک شهر و تمامی کارت‌خوان‌های شبکه شتاب از روز یکشنبه ۱۰ تیرماه قابل استفاده است.

وی تصریح کرد: همچنین بن کارت‌های سازمانی اشخاص حقوقی نیز از طریق دستگاه‌های کارتخوان کتابفروشی‌ها که فهرست آن‌ها در سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ketab.ir در دسترس است، قابل استفاده خواهد بود.

مدیر امور مالی و خزانه‌داری بانک شهر در ادامه گفت: افرادی که ثبت‌نام کرده، اما بن کارت خود را دریافت نکرده‌اند، نیز می‌توانند به شعب این بانک مراجعه و پس از دریافت بن کارت، قدر السهم خود برداشت کنند.

بر این اساس، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران، پذیرای علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی بود و در این دوره بیش از ۱۳۳ هزار ثبت‌نام از سوی دانشجویان، طلاب و اساتید برای دریافت بن‌کارت انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب بن کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین‌نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی‌الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتی‌که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080889 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران