Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این در حالی است که به گفته سعیدزاده، مدیر روابط عمومی این شرکت، صنایع با مشکلات بسیاری روبرو هستند و انجام تعهدات در چنین شرایطی بسیار دشوار است که دلایل آن نیز در روزهای آتی برای رسانه ها تشریح خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اسنوا گفت: هرچند مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما این موضوع برای یک برند، نقطه حساسی است که مشتریان بدانند که می‌توانند روی آن حساب کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نه تنها شرکت تعهدات خود در خصوص چنین جشنواره هایی را تاکنون انجام داده است بلکه تعهدات خود در کیفیت، تولید و فروش را نیز انجام داده است. نمونه آن پیش فروش سال ۹۷ است که شرکت به انجام آن متعهد بوده است.

سعیدزاده همچنین در تاکید بر ارزش برند برای تولیدکنندگان ایرانی گفت: تولیدکنندگان ایران در بسیاری صنایع تولیدات قابل رقابتی با محصولات خارجی در ایران دارند اما متاسفانه توجه کافی به تاثیراتی که یک برند مسئولیت پذیر و پاسخگو می تواند داشته باشد، ندارند و باید در این زمینه تحقیقات و سرمایه گذاری بیشتری صورت دهند.

سعیدزاده در خصوص برگزاری قرعه کشی «جشنواره پول پارو کن» نیز گفت: این قرعه کشی روز سه شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد و جایزه ده میلیارد ریالی به یک نفر تعلق خواهد گرفت و علاقه مندان می توانند جزییات این مراسم را از طریق وب سایت این شرکت به نشانی snowa.ir دنبال کنند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4654844

منبع: مهر

کلیدواژه: یخچال کالای ایرانی خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق

دهقان فرماندار بافق در نشست بررسی مسؤلیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت: صنایع و معادن در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در حوزه بیمارستان و آموزش و پرورش کوتاهی می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و معادن مثل فسفات آسفوردی باید در شهرستان باشد.

دهقان بیان کرد: مقرر شد توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال شهرستان از جمله مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از قرارگاه خاتم الانبیا، یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مظفریه بافق ساخته و یک میلیارد تجهیزات آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه تأمین شود. 

او ادامه داد: شرکت یزد یوتاب تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه در روستای مبارکه جنب آموزشگاه شهید صدوقی و اجرای طرح درآمدزایی پایدار به مدت یک ماه را متعهد شد که در صورت اقتصادی نبودن این طرح، باید یک باب آموزشگاه شش کلاسه احداث کند. 

فرماندار بافق تصریح کرد: مجتمع معدنی کوشک تا سال تحصیلی ۱۴۰۴، موظف است ۲ باب آموزشگاه آیت‌الله طالقانی و رضاییان را که ۳۵ درصد آن انجام شده است، به پایان برساند. 

او گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق هم مقرر شد طبق مصوبات تعیین شده در تیرماه ۱۴۰۲، ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه و استخر شنا در محله مناجات را تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ تکمیل کند و تحویل آموزش و پرورش دهد.

در این نشست در زمینه ساخت فضای آموزشی، تأمین تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کمک آموزشی و مامور نمودن دبیر و آموزگار مرد تصمیم گیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • کاهش ناترازی در الگوی کشت برنامه راهبردی تات
  • امکان معرفی نماینده حقوقی به دادگاه توسط تولیدکنندگان میسر شد/حذف هزینه های بالای وکالت برای بخش خصوصی
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • مسئولیت اجتماعی از نگاه نهج البلاغه