Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:32:22 GMT

بازار سرد نقل‌وانتقالات در روزهای گرم دوحه

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۴۳۶۳

بازار سرد نقل‌وانتقالات در روزهای گرم دوحه

همزمان با شدت‌گیری گرمای هوا در دوحه نقل‌وانتقالات فوتبال قطر با سردی و سکون همراه بوده است، به طوری که وضعیت بازیکنان خارجی باشگاه‌های قطری در آستانه آغاز تمرینات پیش‌فصل هنوز مشخص نیست. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخلاف فصل گذشته که ستاره‌های بزرگ و نامداری در لیگ قطر حضور داشتند، علی‌رغم تعطیلی زودهنگام مسابقات و در آستانه آغاز تمرینات فصل جدید تحرکات خاصی در نقل‌وانتقالات فوتبال قطر دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو باشگاه متمول السد و الدحیل تاکنون اقدام جدی برای جذب بازیکن جدید نشان نداده‌اند و تنها انتقال ثبت شده در این دو باشگاه ورود نام تای هی، بازیکن کره‌ای باشگاه الدحیل به تیم رقیب بوده است که در فصل جدید پیراهن السد را می‌پوشد. این در حالی است که با آغاز دوران مربیگری ژاوی، السد یکی از بازیکنان نامدار خود را از دست داده و باید به دنبال یک هافبک بازیساز در این سطح باشد.

باشگاه الدحیل هم باید به دنبال جذب دو یا سه بازیکن خارجی جدید باشد، در حالی که فرصت زیادی تا اولین مسابقه فصل آن هم در تقابل حساس با السد در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

باشگاه العربی تنها مرتضی پورعلی‌گنجی را حفظ کرده و سایر بازیکنان خارجی از این تیم جدا شدند که به جای نفرات جدا شده پی‌یر میشل لاسوگای آلمانی و آرون گونارسون ایسلندی جذب شدند. العربی به دلیل کسب نتایج ضعیف از جانب هواداران باشگاه تحت فشار جدی قرار دارد، اما با توجه به خریدهای متوسطی که تاکنون انجام داده است به نظر می‌رسد باز هم نمی‌تواند در جمع تیم‌های مدعی بالای جدول باشد.

باشگاه الاهلی علاوه بر امید ابراهیمی و دی یونگ هلندی توانسته نبیل الزهر مراکشی، بازیکن سابق باشگاه لگانس اسپانیا را به خدمت بگیرد، هرچند مسئولان این باشگاه همچنان برای جذب دو بازیکن خارجی دیگر تلاش می‌کنند و امیدوارند الاهلی را از شرایط بحرانی فصل گذشته خارج کنند.

باشگاه الغرافه پس از جدایی مهدی طارمی و اسنایدر هلندی هنوز نتوانسته جایگزین‌های مناسبی برای بازیکنان خارجی خود پیدا کند. این باشگاه هم به دلیل عدم کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور مشکلات مالی احتمالاً فصل سختی را در پیش خواهد داشت.

با این وجود الریان نسبت به سایر باشگاه‌های قطری تا حدودی موفق ظاهر شده است و تاکنون توانسته گابریل مرکادو، بازیکن باشگاه سویا و فرانک کوم کامرونی را از الترجی تونس به خدمت بگیرد. سایر باشگاه‌های قطری از جمله السیلیه که در این فصل برای نخستین بار وارد لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد، هنوز موفق به جذب بازیکن خارجی و فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی نشده‌اند.

غیبت بازیکنان ایرانی در ترکیب تیم منتخب سال قطر

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس