Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روح الله مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به برپایی استندآپ کمدی «هزاران لبخند، هزاران ریحانه» در مصلی نماز جمعه این شهرستان گفت: این برنامه با هدف ارتقای روحیه امید و شادی در بین مردم اجرا می‌شود.
وی افزود: ویژه برنامه جشن‌های مردمی دهه کرامت به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با عنوان شعار زندگی مومنانه در سال جاری اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول توضیح داد: امسال مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ با رویکرد متنوع به اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی در این مصلی اقدام کرده است تا همزمان با دهه کرامت برنامه‌های جذابی را برای مردم اجرا کند.
مختاری گفت: در این ویژه برنامه حجت الاسلام «شهاب مرادی» به عنوان سخنران و «سید ابوطالب حسینی» استدآپ‌کار برنامه خندوانه حضور دارند و ضمن این برنامه از دختران نمونه شهرستان نیز تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن اجتماعی مختاری امام جمعه ساوجبلاغ استندآپ کمدی هزاران لبخند قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، گفت: اجرای برنامه‌‎های دهه کرامت باید طوری باشد که مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جلسه ستاد دهه کرامت استان، اظهار داشت: برنامه‌های که  در دهه کرامت اجرا می‌شود، مقدمه‌ای برای کرامت انسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کرامت که بزرگواری است در مقابل دنائت که پستی است قرار دارد، افزود: نامگذاری هفته‌ای به نام دهه کرامت، حالت سمبولیک دارد و برگزاری برنامه‌ها در دهه کرامت برای این است که تابلوی کرامت نوع بشر در جامعه پر رنگ‍‌تر شود.

به گفته وی خداوند کرامت را در وجود بشر گذاشته است و ما باید تلاش کنیم تا این بزرگواری را در خود نگهداری کنیم.

عبادی با اشاره به اینکه دهه کرامت از جمله موضوع‌های فرهنگی است، گفت: پست‌ترین انسان‌ها کسی است که به پرستش مال، شهرت و غیره پرداخته و تا این فرهنگ در جامعه اصلاح نشود، اصلاح بشر امکان پذیر نیست.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که مخاطب این برنامه‌ها بفهمد که کرامت برای انسان است.

عبادی تاکید کرد: برگزاری صرف برنامه‌های در دهه کرامت شایسته نیست بلکه ارزش آن زمانی است که از این طریق مفاهیم و فرهنگ کرامت به مردم جامعه منتقل شود.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت