Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالملکی با بیان اینکه در سال جاری هدف گذاری کرده ایم تا ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم گفت: به همین منظور وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «حجت الله عبدالملکی» امروز (دهم تیر ماه 1398) در نشست خبری که در ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: در سال ۹۸ نیز برنامه‌ریزی برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر منابع به طور کامل اختصاص پیدا کند، اجرا می شود.

 

معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه طرح های ما مدل سازی ایرانی و اسلامی مبتنی بر ظرفیت های بومی استان ها و روستاها است، افزود: در تعداد 430 شهرستان مزیت های اشتغال و تولید را سنجیده ایم.

 

وی با اشاره به تدوین الگوی اشتغال اسلامی ایرانی برای رفع بیکاری بیان کرد: در این طرح سعی می‌کنیم از کارآفرینان موفق استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه 200 هزار فرصت شغلی را در سال 98 هدف گذاری کرده ایم، گفت: از طریق منابع بانکی باید سه هزار و 500 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال تخصیص یابد. بانک مرکزی به 18 بانک عامل ابلاغ کرده است که البته بانک ها  هنوز به استان ها ابلاغ نکرده اند.

 

وی با بیان اینکه باید اعطای وام در آخرین حلقه ایجاد اشتغالزایی باشد، گفت: اغلب دستگاه های اجرایی پروسه و برنامه اشتغال را در پرداخت وام می دانند. در هیچ جای دنیا این مسئله پذیرفته نیست که صرفا با وام ایجاد شغل شود.

 

عبدالملکی ادامه داد: در حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) به روزترین مدل را به صورت بومی سازی دارد و اعطای وام آخرین مرحله است.

 

وی ادامه داد: استعدادسنجی، مزیت سنجی منطقه، آموزش و مهارت به افراد و اعطای وام با تسهیلات از فرآیندهای ایجاد اشتغال است.

 

معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره)  تاکید کرد: کمیته امداد سه تا پنج سال اشتغال هایی که ایجاد کرده است را رصد می کند و همراه مجری طرح است.

 

وی ادامه داد: اگر در مسیر اجرای طرح های اشتغالزایی افراد نیاز به وام تکمیلی داشته باشند، به آنها اعطا می شود. ده ها هزار مورد با هدف پایداری ایجاد شده است.

 

معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اشاره به مبلغ اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال گفت: تا سال گذشته 20 میلیون تومان وام اعطا می شد، امسال به 50 میلیون تومان افزایش یافته است. صندوق ولایت کمیته امداد نیز که به صورت قرض الحسنه وام اعطا می کند، سهم اعطای وام آن 30 میلیون تومان است.

 

عبدالملکی یادآور شد: از بانک مرکزی درخواست کرده ایم تا برای اعطای وام 50 میلیون تومان به مددجویان ما دو ضامن را بپذیرد.

 

وی تاکید کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) برخلاف مفسدین اقتصادی کشور که به هیچ کس پاسخگو نیستند، مرام اقتصادی دارند و میزان معوقات آنان به بانک ها حدود صفر درصد است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس جمعیت استان ها سهمیه اشتغال داده می شود، گفت: استان خوزستان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی و اصفهان بیشترین و بهترین عملکرد را نسبت به سهم خود داشته اند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: تشییع شهدای گمنام دهه کرامت قوه قضائیه شهادت امام جعفر صادق ع جنوب کرمان گلپایگان امام صادق ع آمریکا خطبه های نماز جمعه کمیته امداد امام خمینی ره اشتغالزایی وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس