Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:22:44 GMT

دشتی: گل زدم اما از خودم راضی نیستم

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۴۹۱۲

دشتی: گل زدم اما از خودم راضی نیستم

مهاجم جدید استقلال از عملکرد خود در دیدار دوستانه این تیم برابر امیدها ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، علی دشتی از جمله خریدهای جدید استقلال است که در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد. دشتی درباره تجربه حضور در استقلال گفت: استقلال متفاوت از تجربه‌های قبلی من است و کسی که استقلال را انتخاب می‌کند باید همه چیز از جمله هواداران پر شمار و انتظارات آنها را در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می‌دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده‌ام.

او در ادامه درباره تجربه کار با استراماچونی تصریح کرد: ایشان مربی بسیار خوب و سطح بالایی هستند و مربی بدنساز بسیار خوبی داریم. بازیکنان فهمیدند که کادر فنی خوبی داریم و با ایشان مطمئناً اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم. او در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای کادر فنی نیز با بازیکنان رابطه خوبی را ایجاد کردند. فعلاً تمرکز کار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم.

او درباره گلزنی در دیدار دوستانه روز دوشنبه عنوان کرد: بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعاً سخت است زیرا بدن‌ها آماده نیست. از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می‌کنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گلزنی کنم. می‌دانم که در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و حضور بازیکنان خوب در یک پست می‌تواند به پیشرفت بسیار کمک کند.

او در پایان عنوان کرد: همه تیم و اعضای کادر فنی تلاش می‌کنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی دشتی تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی