Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیشابور از جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور خبر داد.

احسان امامی، مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیشابور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه در مقطع کارشناسی ارشد نیز امکان جذب دانشجو بدون کنکور وجود دارد، گفت: متقاضیان بدون کنکور در مقطع ارشد باید جزو ۱۵ درصد اول ورودی خود از نظر معدل باشند و می‌توانند در هر دانشگاهی تحصیلات تکمیلی را بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه‌ها پس از بررسی سوابق تحصیلی این افراد می‌توانند ۲۰ درصد ورودی رشته‌های تحصیلی را بدون کنکور جذب کنند.
مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیشابور در پاسخ به این سوال که فقط دانشجویانی که در دانشگاه‌های دولتی مقطع کارشناسی را طی کرده باشند، می‌توانند بدون کنکور برای مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کنند، گفت: ما در دانشگاه نیشابور تنها افرادی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاه دولتی گذرانده باشند را جذب می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه نیشابور کنکور کارشناسی ارشد تحصیلات تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند