Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰ نفر از متهمان اقتصادی معروف به شرکت نادین فرتاک پارسیان امروز (دوشنبه) ۱۰ تیرماه به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مریم هاشمی فرزند محمد، مدیرعامل شرکت نادین فرتاک پارسیان که در حین خروج از کشور دستگیر شد، محمد هاشمی فرزند محمدرضا، علی هاشمی فرزند محمد، مصطفی هاشمی فرزند محمدرضا، محمدرضا هاشمی فرزند محمد، حسن هاشمی فرزند علی اکبر، ابوالفضل هاشمی فرزند غلامحسین، محسن ثابت قدم راسخ فرزند علیرضا، ابراهیم مختاری فرزند احمد و بهرام شازده احمدی فرزند اکبر به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور به نحو عمده از طریق جذب سپرده در قالب عقد مضاربه منتهی به حیف و میل سپرده گذاری و سردستگی گروه مجرمانه و تحصیل مال از طریق نامشروع و پولشویی با ۲۶۴ نفر شاکی به ریاست قاضی صلواتی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه رسیدگی تعدادی از شاکیان در خواست خود را مطرح کردند و متهمه مریم هاشمی به ارائه دفاعیات خود پرداخت.


همچنین در ادامه، نماینده دادستان در خصوص اظهارات مریم هاشمی متهم ردیف اول این پرونده توضیحاتی ارائه کرد.
در نهایت قاضی صلواتی ختم این جلسه رسیدگی را اعلام کرد و گفت: جلسه بعدی فردا (سه‌شنبه ۱۱ تیرماه) ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.


در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده، کیفرخواست متهمان توسط نماینده دادستان قرائت شد.


بر اساس این گزارش، طبق اعلام قاضی صلواتی این پرونده ۶۲ جلد و ۱۰ متهم با جذب سرمایه ۶۹ میلیارد تومانی دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که سیدغفور هاشمی، از پیشکسوتان رسانه و مطبوعات در غم از دست دادن فرزند خود عزادار شد که اکنون وزیر ورزش و جوانان برای عرض تسلیت، راهی منزل وی شده است.

کیومرث هاشمی که بدلیل همزمانی مراسم ترحیم سید فراز هاشمی با یکی از جلسات، امکان حضور در مراسم ترحیم فرزند غفور هاشمی پیشکسوت مطبوعات ورزشی و مربیان سابق فوتبال تهران را پیدا نکرده بود، پیش از غروب سه شنبه (امروز) با حضور در منزل او، درگذشت فرزندش را تسلیت گفت.

در این دیدار غفور هاشمی با قدردانی از وزیر ورزش برای این حضور، توضیحاتی درباره روزهای بیماری و درگذشت فرزندش ارائه کرد و کیومرث هاشمی نیز به او و مادر داغدیده تسلیت گفت و از خداوند برای آنها صبر مسألت کرد.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • گاز برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد