Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی سید رضا صالحی امیری پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، طی حکمی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی به عنوان سرپرست کاروان ایران در نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم با حضور نصر الله سجادی سرپرست کاوران اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته از سوی رئیس کمیته ملی المپیک به وی اهدا شد. بعد از کناره گیری کشور آمریکا از میزبانی نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی کشور قطر میزبانی آن را که مهر ماه برگزار می‌شود، عهده دار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بازی های ساحلی تابناک ورزشی پیمان فخری مشمولان غایب همسر حاکم دبی گابریل کالدرون لیدا کاوه موساد مجید تخت روانچی حداد عادل اینستکس اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید