Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون روستایی فارس گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از میزان دام موجود در فارس وجود ندارد اما با اجرای این طرح و پلاک کوبی دام ها می توان به این آمار دست یافت.

به گزارش ایلنا، هدایت الله رحیمی در همایش هویت گذاری دام‌های استان گفت: هدف از اجرای طرح هویت گذاری دام را  به دست آوردن آمار دقیق و به روز از تعداد دام های سبک و سنگین در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از اطلاعات به دست آمده هویت گذاری دام می توان برای تنظیم بازار ، توزیع نهاده های دامی ، تعیین میزان تولیدات دامی از جمله شیر و گوشت ، مدیریت بخش دام پروری و روابط تجاری در سطح استان و ملی بهره برد .

به  گفته وی اطلاعات به دست آمده از اجرای این طرح همچنین می تواند به سیاست گذاران و مدیران برای برنامه ریزی بهتری در این حوزه کمک کند.

مدیر کل تعاون روستایی فارس  با بیان اینکه در فاز اول این طرح، 8 میلیون پلاک توسط اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران فارس تهیه شده است؛ عنوان کرد: این پلاک ها بر روی دام های استان نصب خواهد شد و در این پلاک های نوع دام ، منطقه حضور دام ثبت می شود .

به گفته  رحیمی در سامانه اطلاعاتی این طرح ملی  تغییر و تحولاتی که از مزرعه تا بازار برای دام ها رخ می دهد ، ثبت می شود و از آن برای برنامه ریزی آینده استفاده خواهد شد.

 وی ادامه داد: همچنین با اجرای این طرح ستاد مبارزه با کالای قاچاق نیز اجازه جابه جایی دام بدون  پلاک را نخواهد داد  و اگر صاحب آن تکلیف آن را مشخص نکرد جز کالای قاچاق محسوب می شود.

به گفته رحیمی همچنین کشتارگاه ها نیز با اجرای طرح پلاک کوبی بیشتر کنترل می شوند و سلامت مردم بهتر تامین  خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تنظیم بازار شیر قاچاق کشاورزی گوشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد

به گزارش قدس آنلاین، در فروردین‌ماه امسال، ۱۶۲ نوبت کنسرت پاپ در سراسر کشور برگزار شد. این آمار تنها مختص به اجرای صحنه‌ای گونه پاپ است.

البته که با توجه به تعطیلی‌های شب‌های قدر، از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ فروردین، هیچ کنسرت پاپی در کشور به روی صحنه نرفت و بنابراین این آمار، متعلق به دو دهه از فروردین‌ماه است.

طبق این گزارش، ۱۲۲ نوبت اجرا در شهرستان و ۴۰ نوبت نیز در تهران به روی صحنه رفت.

علیرضا طلیسچی با ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین‌ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود. مجید رضوی با ۱۴ نوبت و رضا صادقی با ۱۲ نوبت، در رده‌های بعدی این فهرست قرار می‌گیرند.

حامیم و مسعود صادقلو نیز هر یک با ۱۱ نوبت، مشترکا در رتبه چهارم قرار گرفتند.

در فروردین‌ماه، ۳۰ خواننده در حوزه پاپ به روی صحنه رفتند و توانستند باتوجه به تداخل ماه مبارک رمضان با فروردین‌ماه و تعطیلات مناسبتی، آمار خوبی را در این ماه به ثبت برسانند.

نکته جالب‌توجه این آمار، نسبت سه‌برابری حجم اجرای موسیقی پاپ در شهرستان‌ها در برابر تهران است که این اتفاق در چندین استان مسافرخیز کشور رخ داد و سبب شد تا پراکندگی جغرافیایی خوبی به لحاظ برگزاری کنسرت در سطح کشور برقرار باشد.

البته که این رخداد، طی دو سال اخیر، با مهندسی فعالی اجرایی شده است تا بسیاری از استان‌های کشور، در بسیاری از شب‌ها، پذیرای خوانندگان گونه‌های مختلف موسیقی باشند و عدالت فرهنگی از این منظر، رشد موجهی را به خود ببیند.

با توجه به کاهش تعطیلات مناسبتی طی اردیبهشت‌ماه، انتظار می‌رود که این آمار با افزایش قابل‌توجهی مواجه شده و اجرای کنسرت تا نیمه‌های تیرماه که آغاز ماه محرم است، رشد تصاعدی خوبی را شاهد باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد