Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین جزییات و نحوه تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین-زنجان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی استانداری، قدرت الله مهدیخانی روز دوشنبه ضمن حضور در بیمارستان شهید رجایی جهت ملاقات و اطلاع از وضعیت حادثه دیدگان سانحه امروز آزادراه قزوین-زنجان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۴۸ دقیقه امروز در کیلومتر ۱۵ مسیر شمالی آزاد راه قزوین به زنجان اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سانحه ابتدا یکی از رانندگان اتوبوس‌ها با ترمز ناگهانی باعث برخورد اتوبوس پشت سری شده و متعاقب آن ۱۵ خودرو سواری نیز با این ۲ اتوبوس برخورد می‌نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در ادامه گفت: نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن سر صحنه تصادف حاضر شده و به امداد و نجات پرداختند که متأسفانه بر اثر این حادثه ۲۵ نفر از سانحه دیدگان مصدوم و ۲ نفر از هموطنان نیز جان باختند.

مهدیخانی گفت: تعداد ۱۵ نفر از مصدومان به بیمارستان شهید رجایی قزوین، ۶ نفر دیگر به بیمارستان شفای تاکستان و چهار نفر دیگر از مصدومان نیز به بیمارستان تأمین اجتماعی رازی قزوین انتقال داده شده و در حال حاضر تحت مداوا قرار دارند.

مهدیخانی گفت: دلیل اصلی این تصادف زنجیره‌ای در دست بررسی است که به محض اعلام نتایج تحقیق تیم‌های کارشناسی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اتوبوس امداد و نجات تصادف خودرو روابط عمومی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز ۷ فروردین ماه ساعت ۱۷:۱۲ دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله بلافاصله ۲ تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه ۱۱ مصدوم و یک فوتی داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

کد خبر 6063112

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • فیلمی از تصادف زنجیره‌ای در جاده بندرعباس - سیرجان
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم