Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد وکیل نیکوکار انواع خدمات مشاوره‌ای در زمینه امور حقوقی را نیز رایگان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌دهند.

وی افزود: پس از انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضائیه مقرر شد مددجویان زیر پوشش در صورت داشتن مشکلات حقوقی و دعاوی قضائی به کانون وکلا یا مرکز مشاوران معرفی تا رایگان به مسائل آنان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس تبصره ماده پنج قانون حمایت از خانواده افراد مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت حق وکالت، هزینه مشاوره وکالت و هزینه‌های دادرسی معاف هستند.

مبشری عنوان کرد: ۱۱۶ نوع خدمت حقوقی و قضائی در زمینه مشاوره، دادخواست، شکوائیه، تنظیم لایحه و سایر موارد در سه ماه نخست امسال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.

وی ابراز داشت: ۴۴ مورد خدمات مشاوره‌ای در زمینه امور حقوقی شامل مهریه، طلاق، طلاق توافقی، نفقه زوجه، نگهداری فرزندان و تمکین زوجه در این مدت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.

۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در آیینی با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و مدیرکل کمیته امداد استان پویش «خانه دوست کجاست» برای اطعام مددجویان و نیازمندان استان آغاز شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای این طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش خانه دوست کجاست با مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خبر داد.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه در این طرح ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع می‌شود، افزود: در آستانه میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر از امشب این طرح در استان اجرا می‌شود.

سردار شاکرمی با بیان اینکه در این طرح مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: در ضیافت افطاری امشب ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به مددجویان و نیازمندان را برای خود را افتخار میدانیم، تصریح کرد: همراهی و در کنار مردم بودن یکی از افتخار بزرگ مجموعه سپاه است و توزیع این تعداد غذای گرم در بین مددجویان کوچک‌ترین خدمت به نیازمندان است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه این خدمات همچنان ادامه دارد، افزود: کمک به ساخت مسکن محرومان با انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد یکی دیگر از افتخارات سپاه است.

تدارک ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار سبد معیشتی برای اطعام مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان این استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

مرادی پویانی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم از طریق ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و در بین مددجویان این نهاد توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار سبد معیشتی در بین مددجویان استان نیز در طول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در همه شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه و بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.

کد خبر 6062542

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود