Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری پایدار کشور، اظهار داشت: باید آسیب شناسی شود که چرا طرح بازآفرینی شهری موفق نبوده و چرا پروژه ها اقتصادی نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: تا این مشکل برطرف نشود سرمایه گذاران ورود نخواهند کرد اما اگر پروژه ها اقتصادی شود سرمایه گذاران متقاضی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا، ثبت بناهای تاریخی و تعیین حریم برای آنها را یکی از دلایل عدم موفقیت بازآفرینی شهری دانست و افزود: این بناها در نقاط مرکزی شهرها و در محلات نیازمند بازآفرینی قرار دارند اما اگر میراث فرهنگی کاری انجام می دهد باید حق و حقوق مردم را نیز در نظر بگیرد.

استاندار کردستان با اشاره به آمار بالای سکونت در بافت حاشیه ای شهر سنندج، خواستار تخصیص اعتبارات مصوب شده برای استان شد.

وی در پایان مشکل کمبود قیر را معضلی برای استان اعلام کرد و با یادآوری اینکه حداکثر فصل کاری در کردستان تا نیمه مهرماه خواهد بود، خواستار در اولویت قرار گرفتن استان در توزیع سهمیه قیر شد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار با ابلاغ حکم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار سنندج به عنوان "اعضای هیات بازآفرینی شهری" استان معرفی شدند و کلیه تصمیمات بازآفرینی شهری به آنان تفویض شد.

۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت راه و شهرسازی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد

روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل جهت «افزایش اختیارات متخصصان ناظر بر تحریم‌های کره شمالی به مدت یک سال» را وتو کرد.

به گزارش ایسنا، این قطعنامه اختیارات این گروه متخصصان را ۳۰ آوریل ۲۰۲۵ افزایش می‌داد.

به نوشته اسپوتنیک، این قطعنامه پیش از وتو شدن، ۱۳ رای موافق دریافت کرده بود. چین به این قطعنامه رای ممتنع داده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • عملکرد شهرداری نقش بسزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • عملکرد شهرداری نقش به‌سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • روستای گردشگری پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • موانع سر راه ثبت جهانی پالنگان هرچه سریع‌تر رفع شود