Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:18:00 GMT

گاهی محدودیت باعث مدیریت هنرمندانه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۷۷۳۴

گاهی محدودیت باعث مدیریت هنرمندانه می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه مدیریت در بحران خودش را نشان می‌دهد، اظهار کرد: گاهی محدودیت باعث می‌شود بتوان هنرمندانه مدیریت کرد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، فیروز فاضلی امروز در دیدار با فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به سابقه آشنایی خود با وی، گفت: مشخصه جالب حیدری داشتن ذهنیت برنامه‌ریزی وی است و شاید این امر به‌واسطه سابقه حضور وی در دانشگاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کسی که گذشته را در نظر نگیرد، حال را درک نمی‌کند و از داشتن آینده بهتر نیز محروم است، ادامه داد: برنامه‌ریزی علاوه بر اینکه علم است، هنر هم هست و باعث موفقیت مدیران در امور می‌شود.

وی افزود: مدیریت در بحران خودش را نشان می‌دهد، در غیر این‌صورت در هنگام وفور منابع هر کسی می‌تواند مدیریت کند؛ گاهی محدودیت باعث می‌شود بتوان هنرمندانه مدیریت کرد.

فاضلی با بیان اینکه مدیریت در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی یک تفاوت با جاهای دیگر دارد، تصریح کرد: در اینجا تا وقتی که فرد، دستی در قلم نبرد و یا حرفه‌ای در هنر نداشته باشد نمی‌تواند مدیریت کند چرا که آن درک همدلانه اصلاً ایجاد نمی‌شود؛ که الحمدلله آقای «شریفی» رئیس جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه ما نیز خودشان یک هنرمند هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به همدلی ایجاد شده در مدیریت خود، اظهار کرد: وقتی واقعیت‌ها گفته شود همدلی ایجاد می‌شود. «صداقت» بُرش بیشتری دارد تا اینکه بخواهیم قولی بدهیم که نتوانیم اجرایش کنیم.

آستانه‌اشرفیه محیطی علمی، فرهنگی و رسانه‌ای دارد

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان آستانه‌اشرفیه برای ما یک هویت است، گفت: شما در این شهرستان از نعمت آستان حضرت سیدجلال‌الدین اشرف(ع) - برادر گرامی امام رضا(ع) - و آرامگاه دکتر معین برخوردار هستید. علاوه بر این آستانه‌اشرفیه دارای محیطی علمی، فرهنگی و رسانه‌ای است.

فاضلی با اشاره به برگزاری مراسم چهل و هشتمین سالروز درگذشت دکتر معین با حضور دکتر صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پنجشنبه پیش‌رو، بیان کرد: الحمدلله به همت شما، ستاد برگزاری این بزرگداشت در شهرستان با نظم و اهتمام فراوان در حال پیش بردن امور است.

تشکیل بنیاد دکتر معین نیازمند مصوبه هیات دولت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مطالبات شهرستان آستانه‌اشرفیه از ما راه‌اندازی بنیاد دکتر معین بوده و هست و بنده بارها اذعان کردم که پیگیر هستم، تصریح کرد: مواردی که در اینجا تصویب شد را در شورای فرهنگ عمومی استان نیز تصویب گرفتیم و در جلسه‌ای طولانی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم نیز پیگیری شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تشکیل یک بنیاد نیازمند تصویب هیئت دولت و داشتن ردیف بودجه مجزا می‌باشد، در نهایت پیشنهاد شد که در ابتدا مؤسسه‌ای چندمنظوره با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شود تا بتواند کارهایی از جمله چاپ و نشر آثار، پژوهش، انجام فعالیت‌های هنری و... را انجام دهد تا در مراحل بعد با مصوبه هیئت دولت مجوز بنیاد بگیرد.

پیرو بخشنامه استاندار گیلان به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص سفرهای شهرستانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، امروز به‌همراه معاونین خود و هیات همراه در آستانه‌اشرفیه حضور یافته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امام رضا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هیئت دولت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تقویت بنیه فرهنگی در استان از طریق طرح شهید آوینی در دستور کار قرار دارد.

اعظم روانشاد روز سه‌شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان کوهدشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در شهرستان کوهدشت، گفت: هنرمندان این شهرستان طی سال گذشته فعالیت‌های ارزشمندی در جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری داشتند که قابل تقدیر است.

وی گفت: بهترین ابزار انتقال مفاهیم الهی و ارزش‌ها و اندیشه‌های والای انسانی به مخاطب زبان فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حضور هنرمندان را در راستای مردمی کردن برنامه‌ها را موثر دانست و افرود: مردمی‌سازی فرهنگ و هنر اولویت اصلی این دستگاه فرهنگی است و سپردن مسایل فرهنگی به مردم نافی وظیفه نظارتی و هدایتی نیست.

روانشاد با اشاره به اینکه در طرح شهید آوینی نقش جدی حلقه‌های میانی مانند دفاتر انجمن‌های هنری و ادبی توجه جدی صورت گرفته است، افزود: مجموعه‌هایی که نقش حلقه‌های میانی را ایفا می‌کنند در این قرارگاه از کارهای برتر و ترازشان که قابلیت حل مسئله و جریان‌سازی را دارند حمایت می‌شوند.

وی گفت: دبیرخانه‌های تخصصی به منظور تمرکززدایی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مرکز استان با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد