Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به پیگیری های مجدانه استاندار البرز در توسعه و آبادانی استان، گفت: بسیار جای امید است که برگزاری نشست معاونان عمرانی استانداری های کشور در ادامه پیشبرد اهداف و سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و امید و در راستای خدمت رسانی به مردم استان البرز باشد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور امروز در همایش شورای معاونین امور عمرانی استانداری های سراسر کشور افزود: از جای جای این سرزمین پرگهر، اقوام مختلف با آداب و سنن و فرهنگ های متنوع ایرانی اسلامی در استان البرز سکنی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود قومیت های مختلف کشور در این استان و قابلیت ها و توانایی های البرز در حوزه منابع طبیعی و مناظر کم نظیر، توسعه صنعت گردشگری در اولویت برنامه های استان البرز قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تاکیدات و پیگیری های مجدانه استاندار البرز در توسعه و آبادانی  شاهد رشد قابل توجه و تکمیل طرح ها و پروژهای عمرانی استان البرز در سال 98 هستیم.

وی ادامه داد: پیرو سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان البرز و با تخصیص اعتبارات ملی در حوزه عمران، در سال جاری شاهد  تکمیل قطعه اول آزاد راه تهران شمال، احداث قطار شهری هشتگرد _کرج و بهره برداری کامل از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خواهیم بود. 

درویش پور عنوان کرد: در بخش صنعت، معدن و تجارت اولین شهرک صنعتی تخصصی دارویی  کشور در استان البرز احداث شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: استان البرز همچنین برای احداث و فعالیت شهرک های صنعتی در جایگاه سوم و از نظر صنایع غذایی در رتبه دوم قرار دارد. 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های البرز در حوزه کشاورزی خاطر نشان کرد: بزرگترین واحدهای صنعتی پرورش دام و طیور در استان البرز قرار دارد.

درویش پور تاکید کرد: با استقرار بزرگترین صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و همچنین احداث کارخانجات تولید دارو و واکسن دامی شاهد توفیقات روز افزون البرز در صنعت کشاورزی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی در حوزه منابع آب استان البرز خاطر نشان کرد: کل آب تجدید پذیر 2018متر مکعب است در حالی که مصرف استان از آب سطحی 32درصد و مصرف استان از آب زیر زمینی 68درصد است. 

درویش پور ادامه داد: جمعیت تحت پوشش آب شرب شهری99.85درصد و جمعیت تحت پوشش آب شرب روستایی 72درصد است. 

وی افزود: بسیار جای امید است تا برگزاری این نشست در ادامه پیشبرد اهداف و سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و امید و در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان البرز باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آزاد راه خدمت رسانی به مردم دارو سازمان برنامه و بودجه کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم

سپاه الغدیر استان یزد طی یک سال گذشته ۴۵ اقدام متنوع و خدمات ارزنده بسیاری در استان یزد در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، یکی از مجموعه‌های پر تلاش در امر خدمت‌رسانی به مردم سپاه الغدیر استان یزد است که طی سال ۱۴۰۲ خدمات ارزنده‌ای را در قالب ۴۵ خدمت شاخص در استان یزد اجرا کرده است.

از جمله فعالیت‌های سپاه در امر خدمت‌سانی به جامعه و مناطق محروم، آسفالت راه‌های روستایی، اعطای ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، توزیع ۱۳۰۰ سری جهیزیه، ۱۰۰۰ یادواره شهدا در طرح آبروی محله، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

همچنین ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی در مناطق محروم، کمک به ساخت منازل محرومین توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، حمایت از طرح‌های اقتصادی، برگزاری جشن تولد کودکان سرطانی و افتتاح پاتوق دختران ریحان از دیگر فعالیت‌های سپاه بوده است.

کد خبر 746738

دیگر خبرها

  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند