Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرزبان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در اجرای سیاست‌های طرح بازآفرینی شهری ایران مبنی بر تخصیص قیر رایگان جهت استفاده در معابر هدف بازآفرینی شهری پایدار شامل بافت‌های تاریخی، سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، بافت فرسوده و ناکارآمد، اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد با شهرداران و بازدیدهای میدانی از معابر و بافت های فرسوده شهری، در مرحله نخست شناسایی و انتخاب معابر فاقد آسفالت و معابر دارای آسفالت فرسوده که در محدوده بافت‌های ذکر شده بودن را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۶۴ تن قیر با افزایش ۳۰ درصدی برای این امر به شهرستان ساوه اختصاص پیدا کرد، افزود: مجموع قیر مورد نیاز شهرستان‌های استان که در حال حاضر در مرحله تخصیص قرار دارند بالغ بر ۸۲۵ تن می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: به تفکیک هر شهرستان، برای خمین ۲۷۵ تن قیر، دلیجان ۵۰ تن، کمیجان ۱۳۵ تن، خنداب ۷۰ تن، آشتیان ۵۵ تن، تفرش ۱۲۵ تن، محلات ۵۰ تن و شازند نیز ۶۵ تن قیر در مرحله تخصیص قرار دارد.

کد خبر 4655447

منبع: مهر

کلیدواژه: قیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سیفی گفت: در سال گذشته اقدامات شهری بسیار خوبی با همکاری عوامل شهرداری و شهروندان در شهر صورت پذیرفت.

سیفی افزود: بخشی از گره‌های ترافیکی در سال گذشته اصلاح شد و بخشی از مشکلات ترافیکی میدان‌هایی همچون میدان امام حسین (ع)، میدان امام علی (ع)، میدان جانباز، میدان ریاضی یزدی و میدان معلم حل شد.

وی افزود: در خصوص روان آب‌ها که مشکل جدی برای شهر یزد بود اقدامات خوبی صورت گرفت، تکمیل رود خانه و مسیل مرکزی یزد و هدایت آب‌ها به سمت رودخانه همچنین لوله گذاری و احداث ۸۰۰ چاه جذبی بخش عمده‌ای مشکلات روان آب‌ها را در سطح شهر رفع کرد.

سیفی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد انجام گرفت، در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت‌های خوبی انجام شد و بخشی از مشکلاتی که در روند پروژه‌ها که سالیان سال وقفه افتاده بود از جمله پروژه بلوار ابوترابی که بلوار حضرت امام خامنه‌ای (ره) را به سه راه تعاون وصل می‌کند اکنون در مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی افزود: بلوار شهید عابدی و بلوار شهید پاکنژاد عملیات اجرایی آن آغاز و خیابان دانش پایه نیز در مراحل پایانی است و بلوار ایرج افشار نیز که رینگ شهری را تکمیل می‌کند با پیگیری‌هایی که انجام شد در حال تکمیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امید است در سال جدید فعالیت‌های شهری به صورت مطلوب‌تر و در اسرع وقت انجام گیرد تا موجب رضایتمندی شهروندان گردد.

دیگر خبرها

  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی