Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:33:07 GMT

انهدام پهباد جاسوسی هیمنه پوشالی آمریکا را شکست

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۸۲۲۷

انهدام پهباد جاسوسی هیمنه پوشالی آمریکا را شکست

حجت الاسلام شیرازی گفت: تحریم ها سختی دارد، اما با مقاومت مردم از این برهه تاریخی هم با درایت رهبری خواهیم گذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «علی شيرازي» امروز(۱۰ تیر ماه ۹۸) در جمع کارکنان بیمارستان شهید محلاتی تبریز با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: بی نتیجه بودن تحریم‌های اقتصادی دشمنان بارها اثبات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: تحریم ها سختی دارد؛ اما با مقاومت مردم از این برهه تاریخی هم با درایت رهبری خواهیم گذشت و خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد.

وی با بیان این‌که ساقط کردن پهباد جاسوسی آمریکا قدرت نظام را به رخ جهانیان کشید، افزود: اقدام ارزشمند سپاه در انهدام پهباد گران قیمت آمریکا؛ هیمنه پوشالی ایالات متحده را شکست.

حجت الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: دشمن در طول سال های گذشته تلاش کرد؛ برای الگوسازی، داعش را به عنوان پایگاه اسلام به مردم دنیا معرفی کند تا بدین گونه در برابر انقلاب و الگو شدن آن بایستد اما موفق نشد.

وی افزود: اگر موفق می شد؛ اکنون بسیج جهانی در دنیا در قالب حزن الله، انصارالله، حسد الشبی، فاطمیون و ... شکل نمی گرفت، بنابراین دشمن با مقاومت مردم در توطئه های پیش رو نیز شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس یادآور شد: دشمن از آغاز انقلاب تاکنون با ترفندهای مختلف به مقابله با نظام آمده است، اما شکست خورده و علت آن تفکر عاشورایی، مهدوی و ولایی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با شکست در جنگ تحمیلی شکست خورد و بر همین اساس تلاش کرد با هجمه های فرهنگی و اعتقادی بتواند با نظام مقابله کند، البته این بار هم امید دشمنان به یاس تبدیل شده است.

حجت الاسلام شیرازی با بیان این‌که دشمن با انواع برنامه ها درصدد نابودی فرهنگ ولایی و ایجاد شکاف میان ملت و رهبری است، گفت: جنگ اقتصادی و تحریم های دشمنان موجب همگرایی و وحدت بیشتر مردم زیر سایه ولایت شده است.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جنوب کرمان اوقات فراغت اصفهان بیرجند مناطق سیل زده قوه قضائیه اردبیل شهید بهشتی پهباد آمریکایی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه
  • عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست