Web Analytics Made Easy - Statcounter

آپدیت جدید «گوگل مپس» میزان شلوغی قطار شهری، مترو و اتوبوس را پیش بینی می کند. این ویژگی با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از کاربران به روز می شود.به گزارش بلاغ،به نقل از دیجیتال ترندز، اپلیکیشن «گوگل مپس» اکنون با آپدیت جدید خود می تواند میزان شلوغی اتوبوس یا قطار مترو را پیش بینی کند.

هنگامیکه فرد مقصد خود را در این اپلیکیشن جستجو می کند پیش بینی میزان شلوغی این وسایل نقلیه عمومی نیز در آن ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژگی با توجه به اطلاعات و رتبه بندی کاربران دیگر به روز می شود. بنابراین حتی ممکن است هنگامیکه کاربر در حال تردد با این وسایل نقلیه است، اپلیکیشن درباره میزان شلوغی اتوبوس، مترو یا قطار شهری از او سوالاتی بپرسد.

تیم پشتیبانی گوگل مپس در یک پست وبلاگی نوشته اند: هیچ چیزی بدتر از آن نیست که در آب و هوای گرم در یک وسیله نقلیه عمومی شلوغ گیر بیفتید. ما قابلیت پیش بینی میزان شلوغی حمل و نقل را ارائه کردیم تا کابران بتوانند میزان جمعیت حاضر در یک اتوبوس، قطار یا مترو را رصد کنند. به این ترتیب کاربر می تواند با اطلاع از میزان شلوغی وسایل نقلیه عمومی درباره مسیر خود تصمیم بگیرد.

علاوه بر آن در جدیدترین آپدیت های این اپلیکیشن کاربران می توانند به اطلاعات میزان ترافیک و مدت زمان دیرکرد قطار یا اتوبوس نیز دسترسی یابند. علاوه بر آن مدت زمان دقیق سفر با توجه به شرایط ترافیکی در مسیر مشخص می شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محور ورودی گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی نیک‌فهم اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تا ساعت ۲۴ روز گذشته ورود یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله‌ی نقلیه و خروج ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه به استان ثبت شده است.

نیک‌فهم با عنوان اینکه بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله‌ی نقلیه از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته لغایت ۸ فروردین ۱۴۰۳ وارد استان شده‌اند، افزود: ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه نیز از این بازه‌ی زمانی از استان خارج شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش در ورود به استان و ۹ درصد کاهش در خروج از استان را شاهدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۴۰۵ هزار و ۴۴۱ وسیله نقلیه و پس از آن نیز از محور رامسر - چابکسر با ۲۳۲ هزار و ۸۵۷ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

نیک فهم با اشاره به اینکه بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۲۲ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه بوده است، ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۷۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام بیشترین تردد در روز جمعه سوم فروردین ماه با متوسط ساعتی ۷۷۸ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان غیر از محورهای ورودی و خروجی استان مربوط به محور امام زاده هاشم - تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۶ هزار و ۷۱۶ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد روزانه ۴۷ هزار و ۸۱ وسیله نقلیه در روز بوده است.

کد خبر 6064349

دیگر خبرها

  • آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محور ورودی گیلان
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!
  • ساعت ۱۷- ۱۸ پر ترددترین ساعت ترددهای جاده ای در آذربایجان غربی
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • ردیابی یک مجرم از طریق یوتیوب