Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوستون سلتیکس با انس کنتر به توافق رسیده است.

طرفداری - انس کنتر، سنتر فصل قبل پورتلند تریل بلیزرز بر سر امضای قرارداد دوساله به ارزش 10 میلیون دلار با بوستون سلتیکس به توافق رسیده است.

بر اساس گزارش شمس کارانیا از اتلتیک، انس کنتر که فصل خوبی را با پورتلند تریل بلیزرز سپری کرد در نقل و انتقالات فری ایجنسی 2019 با سلتیکس قرارداد امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیزرز پس از تمدید قرارداد رادنی هود و ترید حسن وایت‌ساید ز میامی هیت دیگر جای خالی برای این سنتر ترک تبار ندارد.

کنتر 27 ساله در فصل 2019 به طور میانگین 13.7 امتیاز و 9.8 ریباند برای پورتلند کسب کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!

همشهری آنلاین: در این شرایط است که باشگاه دست بالا را دارد و می‌تواند درصورت تمدید قرارداد، یک‌چهارم مبلغ قرارداد سرمربی هلندی را کم کند. آخرین شانس تن‌هاخ صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد است و ناکامی در این مسیر، اختیار کسر قرارداد را به باشگاه خواهد داد. او سال2022 به باشگاه آمد و قراردادی 3ساله امضا کرد. نه‌تنها تیم او در لیگ برتر موفقیت‌های چشمگیری نداشته که حتی صعود دوباره به فینال جام‌حذفی هم با انتقادهایی همراه بوده است. آنها تیم دسته‌اولی کاونتری‌سیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ضربات پنالتی شکست دادند اما پیش از آن، در طول بازی 3بر صفر جلو بودند و در 20دقیقه آخر برتری‌شان را از دست دادند.پ

این نخستین‌بار نیست که تیم تن‌هاخ چنین عملکرد غافلگیرکننده‌ای در لیگ داشته و به همین‌خاطر است که بخشی از مالکان منچستر یونایتد، حتی گزینه‌های جانشینی او را هم بررسی می‌کنند. از میان آنها می‌توان به گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، روبرت دی‌زربی سرمربی برایتون و تامس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد. با این حال، این نظر تمام باشگاه نیست و تن‌هاخ 54ساله، همچنان شانس تمدید را دارد. اما این تمدید، درصورتی که تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند، با کاهش 25درصدی قرارداد همراه خواهد بود. این یعنی احتمالا قرارداد 9میلیون پوندی (11.2میلیون دلاری) سالانه او، تا 6.75میلیون پوند پایین خواهد آمد.

کد خبر 847089 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم منچستر یونایتد لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد