Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:23:19 GMT

بخش خصوصی، دولت را در رونق تولید یاری دهد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۰۳۸۲

بخش خصوصی، دولت را در رونق تولید یاری دهد

رضا زارع زاده مهریزی دوشنبه شب در بازدید از کارخانه سیمان مهریز با قدردانی از اقدام های انجام شده افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در منطقه وجود دارد و تمام بخش های اجرایی آمادگی هرگونه همکاری با بخش خصوصی برای تولید و اشتغال هستند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال و تولید جزو برنامه های مهم و محوری دولت است که تاکنون در این راستا کارهای موثری در شهرستان برداشته شده و از بخش خصوصی برای انجام طرح های مختلف در این شهرستان دعوت به همکاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهریز تصریح کرد: تمام زمینه های لازم برای سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در شهرستان فراهم است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کارخانه سیمان مهریز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و سالانه حدود یک میلیون تن سیمان در یک واحد صنعتی این شهرستان تولید که علاوه بر مصرف استان به کشورهای همسایه، آسیای میانه و خلیج فارس ارسال می شود.

کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، گرجستان و اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس از خریداران اصلی سیمان منطقه هستند.

مهریز ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال با چهار هزار کارگر دارد.

شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت یک شهر، یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی دارد و در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار گرفته است.

۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید در کشور، گفت: رشد اقتصادی و و رونق تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در جشن احیای 201 واحد تولیدی راکد استان سمنان، اظهار داشت: شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.

وی افزود: همه تلاش‌ها باید در راستای افزایش تولید باشد و افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید کشور است، عنوان کرد: قاچاق کالا تولید را در کشور از نفس می‌اندازد.

در حال تکمیل. ..

دیگر خبرها

  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • محور کنج‌کوه به مهریز مسدود شد