Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی گفت: برای یک هزار و ۱۸۷ هکتار اراضی کشاورزی شهرستان گرگان که در سیل اخیر ۱۰۰ درصد خسارت دیدند مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غرامت پرداخت خسارت این اراضی در سامانه «سجاد» به ثبت رسیده و به تدریج پرداخت این غرامت ها آغاز می‎شود.

«عباسعلی سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: در راستای حمایت و پشتیبانی از کشاوزان و بر اساس بند «خ» ماده 33 قانون امهال تسهیلات کشاورزان هماهنگی با بانک کشاورزی و فرماندار  برای امهال تهسیلات کشاورزان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر جهاد کشاورزی گرگان ادامه داد: بانک کشاورزانی که تا پایان سال 1397 سررسید اقساطشان تا سقف 50 میلیون تومان فرا رسیده باشد جرائمشان را می‌بخشد.

 

سلیمانی بیان کرد: سال گذشته مبلغ امهال تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان بود و 12 و نیم میلیارد تومان مبلغ کل تسهیلاتی بود که در بخش کشاورزی اعطاء شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی گرگان با بیان اینکه در مرحله دوم هشت و نیم میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان ارائه شده بود و امهال تسهیلات کشاورزان در این بخش نیز انجام شده است، گفت: از محل اعتبارات فنی و اعتباری در زمینه اجرای طرحهای کشاورزی در محصول پنبه تسهیلات با نرخ کارمزد 8 درصد برای هر هکتار یک میلیون تومان، برای محصول چغندر 5 میلیون تومان، برای محصول گندم یک میلیون 700 هزار تومان و برای محصولات علوفه ای 2 میلیون تومان در هکتار در نظر گرفته شده است.

 

سلیمانی یادآور شد: همچنین تسهیلات با نرخ چهار درصد برای بذرکارهای بی‎خاک ورزی و تبدیل ردیف‎کار عمیق به کشت مستقیم  با باز پرداخت 5 ساله در نظر گرفتیم تا کشاورزان از این تسهیلات بهره بگیرند.

 

وی بیان کرد: برای یک هزار و ۱۸۷ هکتار اراضی کشاورزی شهرستان گرگان که در سیل اخیر ۱۰۰ درصد خسارت دیدند مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غرامت پرداخت خسارت این اراضی در سامانه «سجاد» به ثبت رسیده و به تدریج پرداخت این غرامت ها آغاز می‎شود.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جنوب کرمان اوقات فراغت اصفهان بیرجند مناطق سیل زده اردبیل شهید بهشتی کانون های فرهنگی هنری مساجد محصولات کشاورزی تسهیلات سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری