Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@10:24:45 GMT

کاروان دوندگان جاده ولایت به یاسوج می‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۰۷۵۱

کاروان دوندگان جاده ولایت به یاسوج می‌آیند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 10 تیرماه در نشست هماهنگی کاروان پیاده‌روی جاده ولایت، اظهار کرد: تیم 35 نفره دوندگان از استان خوزستان تا خراسان رضوی سه‌شنبه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شهر دهدشت می‌شوند و پس از پیمودن مسیرهای پیش‌رو ساعت 18 روز چهارشنبه در پارک ساحلی یاسوج مورد استقبال مردم و مسئولان استان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان افتخار این را دارد که در مسیر قدمگاه امام رضا(ع) قرار دارد و دو سالی است میزبان ورزشکاران در پیاده‌روی جاده ولایت قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در نشستی که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد پیاده‌روی جاده ولایت سال آینده بین‌المللی و با حضور ورزشکاران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
علوی با اشاره به اینکه سال گذشته استقبال خوبی از این کاروان در استان صورت گرفت، عنوان کرد: این کاروان صبح روز پنجشنبه یاسوج را به مقصد استان فارس ترک می‌کنند که برای استقبال باشکوه از این افراد نیازمند همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه، شهرداری، دفتر آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش هستیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی کاروان دوندگان جاده ولایت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج