Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@15:56:43 GMT

مصرف نفت گاز در خراسان رضوی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۰۷۹۷

مصرف نفت گاز در خراسان رضوی افزایش یافت

علی اصغر اصغری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت بدون محاسبه حجم سوخت مصرفی نیروگاههای برق، ۱۸۷ میلیون و ۴۹۸ هزار لیتر نفت گاز در منطقه خراسان رضوی مصرف شد. پارسال در این مدت ۱۰۶ میلیون و ۸۹۷ هزار لیتر نفت گاز به مصرف رسیده بود.

وی ادامه داد: با این وجود ظرف سه ماه نخست امسال حجم مصرف بنزین یورو چهار در خراسان رضوی به میزان ۱۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی علت رشد ۷۵ درصدی مصرف نفت گاز را افزایش مناطق توزیع این فرآورده ذکر و بیان کرد: هم اینک در بیشتر شهرستانهای منطقه خراسان رضوی به صورت حداکثری و در نیشابور و قوچان به صورت ۱۰۰ درصد این فرآورده توزیع می شود. پارسال توزیع نفت گاز یورو چهار بیشتر در شهر مشهد انجام می شد.

وی گفت: حجم مصرف بنزین یورو چهار را طی فروردین تا پایان خرداد ماه امسال در این استان ۲۱۱ میلیون و ۳۸۸ هزار لیتر اعلام و بیان کرد: ظرف سه ماه ابتدایی پارسال ۲۳۷ میلیون و ۲۷۶ هزار لیتر بنزین یورو چهار در منطقه خراسان رضوی مصرف شده بود.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

۱۳۴ جایگاه سوخت سی. ان. جی، ۵۳ جایگاه تخصصی بنزین و ۷۳ جایگاه نفت گاز و بنزین در منطقه خراسان رضوی خدمات دهی می‌کنند.

۷۵۰۷/‌۱۸۵۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای آموزش عالی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، افزود: دانشگاه‌ها باید بر روی افزایش کیفیت‌بخشی و فضای علمی تمرکز کنند تا ضریب تاثیرگذاری این نهاد افزایش یابد.

وی گفت: همه بخش‌ها و حوز‌ه ها اگر رسالت خودشان را به درستی انجام بدهند نیل به توسعه و اهداف مد نظر راحت‌تر خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: با اتصال ظرفیت‌های بیرونی به ظرفیت‌های دانشگاهی، اهداف مورد نظر به سمت تحقق خواهد رفت.

نظری تاکید کرد: باید با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نامگذاری شعار سال، جهش تولید در حوزه‌های مختلف در نتیجه مشارکت مردم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره وزش باد شدید در استان
  • واگذاری ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی
  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است