Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا عبدالله زاده دوشنبه شب در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: همچنین احداث پارکینگ طبقاتی از مطالبات جدی این شورا محسوب شده که انتظار می‌رود در این زمینه اقدام جدی تری صورت گیرد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در بودجه سال ۹۸ اعتبار ایجاد پارکینگ در زمین دریابگرد (مرکز شهر) مصوب شده شهرداری باید عملیات اجرایی پارکینگ در زمین متعلق به خود را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله زاده بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه عملیات احداث تقاطع دوم شهر بوشهر آغاز شده انتظار می‌رود در عملیات عمرانی این پروژه دقت شود که شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی ادامه داد: همچنین انتظار است وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهرداری مثل چرخ فلک و فانوس هر چه سریع‌تر مشخص شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مقصران پروژه‌های مشکل دار بوشهر از جمله چرخ فلک، فانوس دریایی و سنگفرش میدان آزادی که براساس گزارش مشاور ضعف ناظران آن محرز است باید به مراجع قضائی و دستگاه‌های نظارتی معرفی شوند.

روح الله نصرتی افزود: تقاطع غیرهمسطح بوشهر نیز که با چندین قرارداد غیر از قرارداد اولیه به بهره برداری رسیده هر روز دارای یک مساله است که این موضوع به هیچ وجه زیبنده شهروندان بوشهری نیست.

دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: سن مصرف سیگار و دخانیات در بوشهر پایین آمده که یکی از دلایل آن نبود فضاهای تفریحی و سرگرمی در شهر است

طاهره شمشیری بیان کرد: شهرداری باید برای این موضوع همت و برنامه داشته باشد زیرا در نبود شهروند سالم روگذر و جاده به تنهایی توسعه شهر را فراهم نمی‌کند.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ جدید در مهران

                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شریفی با اشاره به اینکه پارکینگ جدید در کنار گمرک و پایانه مرزی مهران احداث می شود اظهار داشت: این پارکینگ در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار و برای پارک حدود ۱۰ هزار خودرو در ایام اربعین و سایر ایام سال و مناسب‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان مهران اضافه کرد: این پارکینگ توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز