Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:42:05 GMT

شکایت مهاجم ذوب آهن از باشگاه مراکشی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۱۳۳۳

شکایت مهاجم ذوب آهن از باشگاه مراکشی

‌مهاجم نیجریه‌ای ذوب‌آهن برای دریافت طلب 300 هزار دلاری خود از یک باشگاه مراکشی به فیفا شکایت کرده است.

به گزارش مشرق، کریستیان اوساگونا که فصل قبل در ذوب آهن بازی کرد، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و از بهترین‌های لیگ در نیم فصل دوم بود. این مهاجم نیجریه‌ای قبل از حضور در لیگ ایران برای الرجاء مراکش بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت عربی کوره نوشت که اوساگونا با باشگاه سابق خود به مشکل خورده و برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ستاره ذوب آهن از دست منصوریان پرید

به نوشته این سایت اوساگونا معتقد است که باید الرجاء ۳۰۰ هزار دلار به او پرداخت کند، این درحالی است که باشگاه مراکشی چنین مبلغی را رد کرده و باید نماینده دو طرف به زودی راهی سوئیس شوند تا تکلیف این مبلغ مشخص شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال اوساگونا ذوب آهن اصفهان شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟

میلان و اینتر قصد تقویت خط حمله خود را دارند

طرفداری | یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا 60 میلیون یورو قیمت دارد. 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مثل روز گذشته بار دیگر گزارش داد علاوه بر تیم های انگلیسی (استون ویلا، آرسنال و منچستریونایتد) دو تیم اینتر و میلان هم یاشوا زیرکزی را می خواهند. با توجه به جدایی اولیویه ژیرو، میلان فیکس شدن را به زیرکزی تضمین می کند و آمادگی پرداخت دستمزد خالص سالانه 4 میلیون یورویی به او را دارد درحالی که این مهاجم 22 ساله ممکن است در اینتر نیمکت نشین مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز شود.

قیمت زیرکزی 60 میلیون یورو تعیین شده و میلان قصد دارد الکسیس سائلماکرز که به صورت قرضی در بولونیا حضور دارد را وارد معامله کند (با ارزش 10 میلیون یورو). اینتر نیز جووانی فابیان را در بولونیا دارد که می تواند با استفاده از او قیمت زیرکزی را کاهش دهد. چگونه؟ فابیان در تابستان 2023 با بند بازخرید 12 میلیون یورویی (قابل استفاده در تابستان 2025) به بولونیا فروخته شد که این باعث می شود روسوبلو نتواند این هافبک 20 ساله و در حال رشد را با قیمت بیشتری در آینده به فروش برساند. از این رو نراتزوری می تواند این بند را به نفع بولونیا حذف کند تا قیمت زیرکزی کمتر شود.

اینتر یک بازیکن جوان نیز به نام والنتین کاربونی دارد که می تواند برای رسیدن به زیرکزی او را با 30 میلیون یورو به فروش برساند. نراتزوری در نقل و انتقالات ژانویه پیشنهاد 20 میلیون یورویی فیورنتینا برای وینگر ملی پوش و 19 ساله آرژانتینی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد را رد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم