Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:05:19 GMT

پیکر شهید تازه تفحص شده در بوشهر تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۱۳۶۲

پیکر شهید تازه تفحص شده در بوشهر تشییع شد

پیکر شهید سلیمی پس از تشییع روی دستان همرزمان، خانواده معظم شهدا، نیروی‌های نظامی و انتظامی و مسؤولان از مقابل بسیج مرکزی تا انتهای خیابان توحید بوشهر برگزار و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای سالم آباد بخش دلوار تنگستان منتقل شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت: حضور حماسی مردم استان ولایتمدار بوشهر در تشییع پیکر این شهید نشان از استحکام، پایداری، استقامت، ادامه و حفظ آرمان‌های انقلاب و تکریم و تجلیل از شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: امروز استان بوشهر معطر به حضور انسانی آسمانی است و تکریم از این شهید بیانگر راهبری مردم از راه شهداست.

وی بیان کرد: مهمترین پیام شهیدان اسلامیت، ولایتمداری، استکبارستیزی و تقاضای جدی از مسئولان برای ادامه آرمان ها، ارزش ها، راه امام (راحل) و رهبر معظم انقلاب برای خدمتگزاری به مردم است.

صفایی بوشهری گفت: مسئولان بدانند خدمت و خدمتگزاری در نزد خدا و مردم فراموش نمی‌شود و گواه این مدعا حضور حماسی امروز مردم استان بوشهر در آیین تکریم از شهید سلیمی است که هم تجلیل است و هم تعلیم آموزه‌های دینی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امروز مردم این استان با حضور پرشور خود در آیین تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده نشان دادند آرمان ها و ارزش های شهدا هیچگاه در این جامعه فراموش نمی‌شود و مردم همچنان قدر شهدای خود را می‌دانند.

مجید خورشیدی افزود: مردم استان بوشهر امروز نهایت قدرشناسی خود را از شهدا داشتند.

وی بیان کرد: والدین شهدا یادگاران آنان هستند و همه آحاد جامعه وظیفه تکریم از آنها را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: وظیفه تکریم از خانواده شهدا نباید در جامعه فراموش شود و این فرهنگ قدرشناسی و تکریم همواره باید در جامعه نهادینه شود.

شهیدسلیمی فرزند درویش، متولد ۱۳۴۷ در روستای سالم آباد از توابع بخش ساحلی تنگستان استان بوشهر است که در سال ۱۳۶۷ در جریان تک دشمن بعثی به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه زبیدات ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت.

پیکر این شهید والامقام پس از گذشت ۳۱ سال در جریان عملیات اخیر کمیته جست و جوی مفقودان، تفحص و از طریق وسایل شخصی همراه پیکر، شناسایی شد.

در تفحص‌های اخیر ۱۵۰ شهید سال‌های دفاع مقدس کشف شد که از این تعداد یک شهید شناسایی شده متعلق به استان بوشهر است.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی، فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مجتبی احمدی قزوینی روز یکشنبه 26 فروردین 1403 با حضور علما و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور برخی از علاقمندان این روحانی بزرگوار انجام شد، آیت الله سیدان از علمای مشهور مشهد مقدس بر پیکر این عالم ربانی نماز بجای آوردند و سپس مردم پیکر آن مرحوم را تا رواق دارالحجة حرم تشییع و در آن مکان به خاک سپردند.

فرزند رهبر انقلاب نیز در این مراسم معنوی حضور داشته و نسبت به مقام این عالم دینی ادای احترام کردند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894649

دیگر خبرها

  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی