Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مه گرفتگی، تا حدی سبب کاهش دید افقی رانندگان شده است و از رانندگان انتظار می‌رود با حوصله و با رعایت قوانین حرکت کنند.

وی با اشاره به سفرهای تابستانی افزود: با توجه به افزایش تردد در جاده‌ها از رانندگان انتظار می‌رود برای پیشگیری از تصادف رانندگان پس از هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خودرو خود را متوقف کرده و به استراحت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهم قابل توجهی از سوانح رانندگی مربوط به واژگونی‌ها است که ناشی از خواب آلودگی و خستگی رانندگان است.

سرهنگ حسین زاده گفت: یکی از دغدغه‌های ما، دوطرفه بودن جاده‌ها در برخی مسیرهای اصلی است از این رو به رانندگان عبوری از این محورها توصیه می‌شود از شتابزدگی بپرهیزند و با حوصله رانندگی کنند و رانندگان ناآشنا با جاده‌های استان، جانب احتیاط را از دست ندهند.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: اکنون ترافیک در تمام محورهای استان روان و تردد بدون مشکل خاص برقرار است.

خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون‌ها مسافر از آن گذر می‌کنند.

۷۱۸۵/‏‬۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد : مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد