Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@00:18:37 GMT

اعزام ۱۰۰ گروه جهادی برای بازسازی پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۲۲۰۲

اعزام ۱۰۰ گروه جهادی برای بازسازی پلدختر

به گزارش ایکنا از لرستان، میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز سه‌شنبه یازدهم تیرماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی در مناطق سیل‌زده لرستان گفت: در این راستا پس از ماه مبارک رمضان قرارگاه بازسازی منازل تخریب‌شده توسط بسیج دانشجویی در استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر همکاری بیشتر مسئولان استان گروه‌های جهادی جهت کمک به بازسازی مناطق سیل‌زده استان به‌ویژه دو شهر پلدختر و معمولان بیان کرد: از ابتدای تشکیل قرارگاه تاکنون 10 منزل تخریب شده از سیل توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان پس‌از بازسازی، تحویل مردم داده شده است.
شرفی از میزبانی گروه‌های جهادی دانشجویی کشور در پلدختر خبر و ادامه داد: نیمه دوم تیرماه جاری میزبان حداقل 100 گروه جهادی دانشجویی سراسر کشور در پلدختر هستیم.
شرفی با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌شود روزانه 700 نفر از دانشجویان متخصص و آموزش دیده در این اردو به ارائه خدمات به مردم سیل‌زده بپردازند، تصریح کرد: انجام فعالیت‌های مختلف از جمله بازسازی خانه‌های تخریب شده از سیل، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و همچنین معاینات پزشکی و دامپزشکی از جمله اقدامات گروه‌های جهادی دانشجویی در مناطق سیل‌زده استان است.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به شناسایی حداقل 14 منطقه محروم در استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی تاکنون 5 نقطه روستائی و 9 منطقه شهری محروم در استان شناسایی شده است.
وی از اجرای برنامه سه ساله برای رفع محرومیت در نقاط شناسایی شده خبر داد و گفت: چنانچه پس‌از مدت زمان مشخص شده نیاز به تمدید برنامه در منطقه محروم شود برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی گفت: اولین گروه پزشکان داوطلب ایرانی شامل ۱۳ پزشک عمومی، پرستار و کارشناس فنی دارویی امروز به همراه اولین کاروان عمره مفرده عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: داروهای مورد نیاز زائران همراه گروه پزشکان به عربستان منتقل شد.

کد خبر 6085327

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب به حج عمره
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره