Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@10:26:11 GMT

لمپارد پیشنهاد سرمربیگری چلسی را پذیرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۲۸۱۷

لمپارد پیشنهاد سرمربیگری چلسی را پذیرفت

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه چلسی در آستانه معرفی فرانک لمپارد به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان لندنی است، کسی که 13 سال سابقه بازی در چلسی را دارد و در حال حاضر سرمربی کنونی دربی‌کانتی است. با جدایی مائوریتزیو ساری از سمت سرمربیگری تیم فوتبال چلسی شایعات زیادی در خصوص جانشین احتمالی وی مطرح شد و از فرانک لمپارد به عنوان اصلی‌ترین گزینه احراز پست سرمربیگری این تیم انگلیسی یاد شد، اما از ژوزه مورینیو و حتی رافائل بنیتس نیز به عنوان گزینه‌های دیگر سرمربیگری چلسی یاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه دربی‌کانتی هم هفته پیش به طور رسمی اعلام کرد به باشگاه چلسی این اجازه را داده که با فرانک لمپارد در خصوص پیشنهاد سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی مذاکره کند. فرانک لمپارد که فصل اخیر دربی‌کانتی را تا آستانه صعود به لیگ برتر انگلیس پیش برد، در آخرین گام تیم تحت‌هدایتش مغلوب استون‌ویلا شد و از ثبت این کار بزرگ بازماند.

رسانه‌های انگلیسی اکنون خبر می‌دهند که فرانک لمپارد پیشنهاد باشگاه چلسی برای سرمربیگری آبی‌پوشان لندن را پذیرفته است. طبق این گزارش‌ها چلسی بابت دو سال قرارداد باقی‌مانده لمپارد با دربی‌کانتی، رقم 4 میلیون یورو به این باشگاه انگلیسی پرداخت خواهد کرد تا رسماً اسطوره خود را جانشین مائوریتزیو ساری کند. گفته می‌شود لمپارد اعضای کادر فنی خود در دربی‌کانتی را به چلسی خواهد آورد و جودی موریس هافبک پیشین چلسی هم دستیار وی خواهد بود.  

لمپارد 41 ساله که بین سال‌های 2001 تا 2014 در تیم فوتبال چلسی عضویت داشت و 649 بازی و 211 گل از خود بر جای گذاشت، با این تیم 3 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 4 قهرمانی در جام حذفی انگلیس، 2 قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل به خودی مضحک مدافع چلسی (فیلم) خلاصه بازی چلسی 3 - نیوکسل 2 (فیلم)

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت دوم) / فیلم
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت اول) / فیلم
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)