Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه الغرافه قطر شب گذشته به صورت رسمی قراردادش با اسلاویا یوکانوویچ، سرمربی صرب را علنی کرد و این سرمربی صرب در نشست خبری اش درباره آینده بازیکنان خارجی و داخلی عنوان کرد که هنوز هیچ بازی ای از عملکرد بازیکنانش ندیده است و می خواهد در تمرینات آنها را آنالیز کند.

اخبار ورزشی- سرمرب صرب الغرافه درباره لژیونر ها این طور گفت: باید لژیونرهای تیم را بررسی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به بازیکنانی نیاز داریم که امتیاز خاصی دارند و می توانند ما را کمک کنند.

مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان در الغرافه بازی می کند و آینده او با این تیم قطری به تصمیم سرمربی جدید گره خورده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرمربی الغرافه طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!

حسین ایمانی جاجرمی به خبرآنلاین گفت: «مسئله سوانح طبیعی، سیل، زلزله و خشکسالی برای ما باید مهم باشد و در هر تصمیم‌گیری لحاظ شود. اگر درک‌مان این است که مخاطرات طبیعی زندگی ما را تهدید می‌کند در هر تصمیم‌گیری باید این سوانح را در اولویت قرار دهیم، اما اگر زلزله شدید در تهران بیاید، باید شهر را به‌عنوان یک قبرستان بگذارید و دنبال یک جای دیگر باشید تا پایتخت درست کنید.»

او ادامه داد: «در زلزله شدید تهران کشتار تا ۲ میلیون نفر را عنوان می‌کنند.در این زلزله مردها خوشبختند چراکه مسئله اصلی زنده‌ها هستند، وقتی راه‌ها تخریب شده آیا امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟»

این جامعه شناس بیان کرد: «مانورهای آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گویند نه. مدیریت بحران وجود ندارد، البته نباید آنها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک داریم. ما به‌خطر می‌خندیم. جامعه‌ای که امیدش به‌آینده را از دست بدهد کوتاه مدت فکر می‌کند. مشکل اینجاست. شما باید برای هزار سال دیگر فکر کنید. آمریکایی‌ها این کار را می‌کنند. عرب‌ها یاد گرفته‌اند به‌آینده فکر کنند. ما تصویری از آینده نداریم. داده‌های اجتماعی می‌گوید بخش عمده‌ای از مردم نسبت به‌آینده فکر نمی‌کنند. اینها هشدار است. شما می‌توانید به‌هشدار بی‌توجه باشید یا توجه کنید.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1893645

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!