Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:45:42 GMT

پورموسوی در تیم ملی جوانان ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۳۹۴۹

پورموسوی در تیم ملی جوانان ماندنی شد

دیروز نشست سیروس پورموسوی و اعضای کمیته فنی برگزار شد و درنهایت مقرر شد این مربی به حضور خود در تیم ملی جوانان ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال مذاکره برخی از باشگاه ها با سیروس پورموسوی زمزمه هایی مبنی بر جدایی این مربی از کادر فنی تیم ملی جوانان وجود داشت اما با جلسه مثبتی که دیروز برگزار شد تیم ملی جوانان به فعالیت خود با سیروس پورموسوی ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی جوانان که به تازگی تورنمنت روسیه را پشت سر گذاشته است برای بازی های مقدماتی جام ملت های جوانان آسیا در تهران آماده می شود. بازی های گروه ایران با حضور تیم های نپال، امارات و قرقیزستان در استادیوم شهید دستگری و راه آهن تهران برگزار می شود.

سید سیروس پور موسوی جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود

ایسنا/کردستان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از امروز به مدت ۱۰ روز به میزبانی استان کردستان و در مریوان برگزار می‌شود.

 ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از امروز ۲۶ فروردین ماه به میزبانی استان کردستان و در شهرستان مریوان آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان با حضور ۱۲ کشتی‌گیر در ۱۰ وزن برای کسب آمادگی حضور در رقابت‌های فراملی برگزار می‌شود و کشتی‌گیران جوان ایرانی تمرینات خود را به مدت ۱۰ روز و تا چهارم اردیبهشت ماه زیر نظر حمید باوفا سرمربی تیم انجام خواهند داد.

علی احمدی وفا، محمدمهدی غلامپور، محمد عشیری، عرفان جرکنی، احمدرضا محسن‌نژاد، اهورا بویری، علیرضا عبدولی، محمد ارجمند، رضا آذرشب، محمدهادی صیدی، حمیدرضا کشتکار و ابوالفضل فتحی‌تزنگی ورزشکاران حاضر در این اردو هستند.

شهرستان مریوان طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه نیز میزبان رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رده سنی جوانان با عنوان جام شاهد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد