Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «پرویز اسدی» اظهار داشت: ساعت ۹ صبح امروز گزارشی از وقوع درگیری دسته جمعی در روستای قردین منطقه یل آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل، مشخص شد که یکی از طرفین درگیر با یک اسلحه شکاری به سمت چند نفر از اهالی روستا که از خویشاوندان وی بودند، تیراندازی کرده که سبب مجروح شدن سه نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام انتظامی، این افراد اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند.

سرهنگ اسدی گفت: ماموران پلیس هشت نفر از عوامل این نزاع دسته جمعی را دستگیر کردند و تحقیقات و تلاش ها برای دستگیری عامل اصلی تیراندازی که متواری شده، در حال انجام است.

شهرستان ساوه دارای ۲۸۵ هزار نفر جمعیت است که بعد از اراک دومین کانون جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود.

/ ‏۳۰۷۵/‏۶۵۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای «ماهفرخان» شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل