Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@20:58:25 GMT

مترجم کارلوس کی روش سرپرست تیم ملی اسکواش شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۴۷۸۰

مترجم کارلوس کی روش سرپرست تیم ملی اسکواش شد

آرین قاسمی مترجم سابق کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرپرست تیم ملی اسکواش انتخاب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، در نشست امروز مسعود سلیمانی و مسعود قره ضیاالدینی سرمربی تیم ملی اسکواش، آرین قاسمی به عنوان مدیرتیم های ملی مردان انتخاب شد.

در تشکیلات تیم های ملی اسکواش، مهدی رهنما مدیر تیم های ملی است که دو مسئول تیم های مردان و بانوان زیر مجموعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی مدیریت تیم مردان و نواده مسئولیت بانوان را برعهده دارند.

قاسمی به عنوان مترجم هشت سال در کنار کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال فعالیت کرده و حالا حضورش در رشته اسکواش جالب توجه به نظر می‌رسد.

همکاری آرین قاسمی با فدراسیون اسکواش دوستانه است و او از تجربیاتی که قبلا در ورزش کسب کرده، می تواند برای پیشبرد اهداف اسکواش استفاده کند. البته مترجم سابق کی روش خودش از بازیکنان قدیمی تنیس و اسکواش محسوب می شود و در این رشته هم بی تجربه نیست.

در چند ماه اخیر قاسمی پیشنهادهایی برای بازگشت به حوزه فوتبال داشت، اما فعلا ترجیح داد از بدنه فوتبال جدا شود و به اسکواش برود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رییس فدراسیون اسکواش فدراسیون اسکواش کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!

به گزارش “ورزش سه”، ساعاتی بعد از اظهارات تند رضا فتاحی، سرپرست سپاهان، در خصوص هواداران تراکتور مبنی بر استفاده آنها از مواد دودزا و همچنین درخواست برای استفاده از داور ویدیویی، سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما بدون اسم بردن از باشگاه سپاهان، پاسخ آنها را داده است:

* از همه تیم‌ها استقبال خوبی داشتیم
فرهنگ هواداری ما زبانزد است و همیشه از همه تیم‌ها به بهترین شکل استقبال داشتیم و مهم‌ترین بازی‌ها را میزبانی کردیم و حتی هواداران ما به استقبال آنها رفتند و مراتب میزبانی را به بهترین شکل انجام دادند.

* ما کوچکترین حاشیه نداشتیم
تعجب می‌کنیم مدیران باشگاهی که به دلیل رفتار هواداران یا مدیریتی آنها چند بازی جریمه شدند، چطور به خودشان اجازه می‌دهند در مورد هواداران و باشگاه تراکتور که کوچکترین حاشیه‌ای نداشته‌اند، صحبت کنند؟  ما تعجب می‌کنیم که بعضی از باشگاه‌ها به خودشان اجازه ‌می‌دهند وارد مسائلی شوند که هیچ ربطی به آنها ندارد.

* ما اولین متقاضی VAR بودیم
در همین فصل ما بارها به دلیل استفاده از وی ای ار در بازیهای خاص اعتراض کردیم و اساسا ما اولین متقاضی ورود وی ای ار به فوتبال ایران هستیم. در عین حال شاهد هستیم تیم‌هایی که با هزینه‌ هنگفت شش مسابقه متوالی را با و بدون وی ای ار باختند، دم از نگرانی از نبود وی ای ار می‌زنند.

* بدون کوچکترین اتفاق میزبان تیم‌ها بودیم
همیشه در طول این فصل به گواه همه نمایندگان و ناظران و مسئولان فدراسیون بازیهای تراکتور بدون کوچکترین حواشی برگزار شده و هرگز نه بیانیه نوشتیم و نه اعتراضی کردیم.

* آنها اهداف خاصی دارند 
تیم‌هایی که باوجود تبلیغات و هزینه انچنانی نتیجه نگرفتند چگونه به خودشان اجازه می‌دهند در مورد ما صحبت کنند؟   همانطور که گفتم ما از اولین تیم‌هایی بودیم که خواستار ورود تکنولوژی داور ویدیوی شدیم و  حالا برای ما جای تعجب دارد که بعضی باشگاه‌ها بخواهند به این شکل و با اهداف خاص این صحبتها را مطرح کنند.

* امیدواریم فدراسیون رسیدگی کند
از مسئولان فدراسیون درخواست داریم این گونه رفتارهای مدیران هیجان زده  را رصد کنند و اجازه بدهند فوتبال در فضای ورزشی و درست به دور از هرگونه تنش و حواشی برگزار شود.

* داوران پاکترین قشر فوتبال هستند
ما می‌دانیم که این افراد قصد دارند با صحبتهای خود روی داوران یا نمایندگان بازی تاثیر بگذارند  اما در عین حال به سلامت و دانش داوران و نمایندگان و ناظران اطمینان داریم و هیچوقت به خودمان اجازه نمیدهبم که آنها را به دو دسته قوی و ضعیف تقسیم کنیم و قطعا هر داوری که کمیته داوران برای بازی ها انتخاب کند،  مورد اعتماد خواهد بود.

* هواداران ما به اتوبوس تیم‌ها سنگ نزدند 
ما به همه تیم‌ها و هواداران فوتبال احترام می‌گذاریم اما برخی رفتار و صحبتها باعث می‌شود که ما هم مواردی را به یاد بیاوریم و بیان کنیم. فراموش نکنید به هیچ اتوبوسی در تبریز سنگ ‌پرانی نشده و هرگز هواداران ما چشم ماموران و سربازان انتظامی اسیب نزدند. هرگز هواداران ما مانع ورود به اتوبوس تیم‌ها به ورزشگاه نشدند. بنابراین وقتی می‌خواهید در مورد هواداران شریف و پرشور تراکتور صحبت کنید باید مبادی ادب و احترام را رعایت کنید و در عین حال اخلاق حرفه‌ای داشته باشید و به قوانین فوتبال ایرلن پایبند باشید.

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • چرا شعر فارسی کمتر ترجمه شده است؟
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • انتقاد تند چیلاورت از وینیسیوس: بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت