Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@22:25:17 GMT

(تصاویر) تشییع پیکر شهید ارتش پس از ۳۶ سال

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۵۳۷۵

(تصاویر) تشییع پیکر شهید ارتش پس از ۳۶ سال

پیکر شهید مجید ریاضتی پس از ۳۶ سال از شهادتش تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر شهید مجید ریاضتی از کارکنان لشکر ۲۱ پیاده در دوران دفاع مقدس با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش ارتش صبح سه شنبه با حضور فرماندهان ارشد ارتش در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

شهید ریاضتی در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد و درسال ۱۳۵۸ در قالب نخستین دوره دانشکده افسری پس از انقلاب وارد ارتش شد و پس از فارغ التحصیلی در لشکر ۲۱ پیاده به عنوان فرمانده گروهان انجام وظیفه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید ریاضتی پس از اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل در تاریخ سیزدهم اسفند سال ۶۲ در منطقه عملیاتی غرب کشور در درگیری با دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به دلیل حجم آتش سنگین دشمن پیکر مطهر آن شهید در خاک دشمن باقی ماند و جاویدالاثر شد.

شهید ریاضتی در تاریخ یکم تیر سال ۹۸ پس از حدود ۳۶ سال پیکر مطهرش تفحص و به آغوش میهن بازگشت.   امیر سرتیپ ناصر آراسته عضو هیات معارف جنگ ارتش در این مراسم گفت: شهدا به ایران اسلامی اعتبار و عزت بخشیدند که باید به خوبی گرامی داشته شوند.

وی افزود: شهدا حاضر نشدند که رضایت آمریکا، اروپا و جهان کفر را جلب کنند و در مقابل ان‌ها ایستادند تا با خون خود به نا درس شهادت داهند.

امبر آراسته تاکید کرد: ما امروز پی‌رو راه شهدا هستیم و از دشمن نمی‌ترسیم و فریب شیرین زبانی و فریاد ان‌ها را نمی‌خوریم.

وی افزود: دشمنان ما تروریست هستند و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند از این رو ما در جایگاه حق خواهی از انان هستیم.   عکس‌ها: ایرنا  

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهید ارتش تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید

دریافت 6 MB

همشهری آنلاین: یک دختر فلسطینی با حرکات خاص خود روبروی دوربین یک خبرنگار ایستاده و می گوید: «خواب دیدم شهید شدم و دفنم کردند.»

او می گوید وقتی اشغالگران اسرائیلی به خانه آن‌ها هجوم آوردند، او از ترس و هراس غش کرده و خواب دیده که شهید شده و عده‌ای در حال تشییع او هستند.

او می گوید در خواب دیده است که در محاصره نظامیان قرار دارد و تک و تنها شهید می شود و سپس او را تشییع می کنند.

خواب عجیب این کودک دختر بیانگر اضطراب و وضعیت آشفته روحی و روانی است که بر مردم غزه بویژه کودکان بدلیل جنگ اسرائیل تحمیل شده است.

کد خبر 846435 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فیلم/ کشف پیکر ۳۵ شهدا در محوطه بیمارستان الناصر خان یونس
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش