Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:11:07 GMT

طرح تابستانه پلیس راهور در کرمان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۵۵۳۷

طرح تابستانه پلیس راهور در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف نجفی بیان داشت: اجرای طرح تابستانی پلیس راهور استان با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی پوشش نقاط حادثه خیز را از اقدامات این پلیس در این طرح برشمرد و افزود: تمامی نقاط حادثه خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش ترافیکی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کنترل سرعت خودروها با استفاده از دوربین های کنترل سرعت را از مهمترین اقدامات این پلیس در زمان اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: امسال در تلاش هستیم تا با همکاری سایر سازمان ها و رانندگان وسائط نقلیه بتوانیم آمار تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی را در سطح شهرهای استان کرمان کاهش دهیم.

سرهنگ نجفی تاکید کرد: برخورد با رانندگانی که در حالت نا متعادل هستند و یا بعد از مصرف مواد مخدر و روانگردان اقدام به رانندگی می کنند بر اساس ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب مجلس شورای اسلامی، با جدیت صورت خواهد پذیرفت. براساس قانون مورد اشاره این قبیل از رانندگان علاوه بر جریمه چهار میلیون ریالی و ضبط گواهینامه و محرومیت از رانندگی به مدت شش ماه، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان بیان داشت: ماموران پلیس راهور در سطح استان در تلاشند تا بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود درون و برون سازمانی و همچنین اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را در سطح استان ایجاد نمایند تا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در سطح استان باشیم.

کد خبر 4656017

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان تخلفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:شب گذشته در محور مرگنلر به چایپاره دو دستگاه سواری پژو و پراید با هم برخورد کردند که منجر به انحراف از جاده سواری پژو گردید.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:این حادثه دو مصدوم داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است