Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:49:54 GMT

روابط عمومی ها می توانند امیدآفرینی کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۶۱۷۱

روابط عمومی ها می توانند امیدآفرینی کنند

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ولی الله حیاتی در جمع اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: بر این اساس با توجه به نزدیکی سفر رئیس جمهوری به استان، هر اقدامی که به گرمای استقبال مردم از رئیس قوه مجریه بیفزاید، تیر خلاصی بر تابوت دشمنان نظام مقدس اسلامی خواهد بود چون آنان تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم کشور به کار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی زمینه را برای حضور حداکثری مردم در جریان سفر آینده رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان را فراهم کنند.
وی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید جامعه هدف خود را شناسایی کرده و نقطه نظرات آنان را شنیده و اگر چالشی هست آن را در دستگاه خود حل کنند تا سفری باشکوه برای هیأت دولت به استان رقم بخورد.

حیاتی روابط عمومی‌ها را مشاوران امین و زبان گویای دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی دقیق از خدمات دولت داشته باشند و این وظیفه سنگینی است که بر دوش آنان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: انعکاس خدمات دولت در بخش‌های مختلف، فراهم کردن ملاقات حضوری مردم با مدیران خود، انعکاس اخبار امیدوار کننده در سطح جامعه، انتقال خدمات درست به مردم و اطلاع رسانی دقیق و صادقانه از دیگر وظایف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: نیروهای روابط عمومی به عنوان قلب تپنده دستگاه‌های اجرایی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شناخته می‌شوند.
علی قلی زاده افزود: روابط عمومی‌ها باید خدمات دولت را بیان کرده و انعکاس و بازخورد افکار عمومی را به خدمتگزاران نظام اعلام کنند زیرا همواره جزو پیشرانان خدمات دولت محسوب می‌شوند.

۳۰۰۷/‏۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد

تین نیوز

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد، ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد، با توجه به پر شدن فضای پارکینگ خودرو در فرودگاه، مسافران برای سهولت دسترسی به فرودگاه، به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: هنر دستگاه‌های اجرایی ایجاد زمینه برای مشارکت مردم است
  • طرح‌های آبخیزداری می‌توانند معجزه کنند/ بیشتر آب‌های سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به دریا ریخته شد
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • فعالیت سامانه تلفنی ۳۱۳۶ در همدان
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد